Název:
Product placement ve filmech o Jamesi Bondovi
Překlad názvu:
Product Placement in James Bond Movies
Autoři:
Habětín, Matěj ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Řehounek, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem této bakalářské práce je product placement ve filmech o Jamesi Bondovi. Mým cílem bylo zmapovat problematiku product placementu na případech vybraných filmů a jeho vliv na diváky, hlavně ty české. Svou bakalářskou práci jsem rozdělil celkem do šesti kapitol. První tři jsou z větší části teoretické. Zde se věnuji hlavně marketingovému komunikačnímu mixu, jeho formám a product placementu ve filmech obecně. Ve zbylých třech kapitolách jsem se věnoval přímo product placementu ve filmech s Jamesem Bondem. Uvedl jsem historické milníky Jamese Bonda v oblasti product placementu, nejznámější produkty, které byly ve filmech k vidění, a doplnil jsem to informacemi, za jakých podmínek k umístění produktu do filmu došlo. Na závěr své praktické části jsem zvolil dotazníkové šetření jako metodu výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, jaké stanovisko vůči product placementu ve filmech, konkrétně ve filmech s Jamesem Bondem, zaujímají čeští diváci.The topic of this bachelor thesis is product placement in James Bond movies. My goal was to explore the issue of product placement on cases of selected movies and its impact on the audience (especially on the Czech audience). I divided my bachelor thesis into six chapters. The first three are mostly theoretical. Here I focus mainly on marketing communications mix and its forms, then on product placement in movies in general. In the remaining three chapters, I occupied with product placement exclusively in James Bond movies. I stated milestones of James Bond in the sector of product placement. I underlined the most famous products that had been placed in James Bond movies and added basic information about conditions under which the product placement in James Bond movies occurred. At the end of practical part of my bachelor thesis I chose a survey as a method of research. The aim of the survey was to find out the attitude of Czech audience towards product placement in James Bond movies.
Klíčová slova:
James Bond; Marketingový komunikační mix; Product placement; James Bond; Marketing Communications Mix; Product Placement
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35524