Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 161 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
How Polyglots Learn Languages. Methods for Language Acquisition by Multilingual People
PROCHÁZKOVÁ, Markéta
Cílem práce je zjistit, jakými metodami si polygloti osvojují jazyky, v jakém časovém horizontu, podle čeho si jazyky vybírají a jak se vůbec polyglotem stát. Práce se tedy bude zabývat polygloty a metodami osvojování jazyka u multilinguálních jedinců. V teoretické části budou vysvětleny termíny relevantní k tématu. Dále budou diskutovány předpoklady, které mohou ovlivnit učení jazyka. Následně budou rozebrány typy stylů učení a poslední část práce se zaměří na metody osvojování jazyka. K praktické analýze bude použit dotazník, který budou vyplňovat multilinguální jedinci. Otázky, na něž budou odpovídat, se týkají jejich národnosti, mateřského jazyka, počtu jazyků, kterými mluví, v jakém pořadí se je učili atd. Dále dotazník zkoumá různé typy metod učení jazyka a dotazovatelé zhodnotí jejich výhody a nevýhody. Vyplněné dotazníky budou dále analyzovány a interpretovány.
Quantum dot luminescent probe for Caspase 3/7 imaging inside cells
Procházková, Markéta ; Klepárník, Karel
Two step synthesis of luminescent probe based on ligand-exchange in the first step and the specific reaction of amino group in the second step was optimized. The luminescence properties of the final product were checked by time course of\nactive recombinant caspase protein reaction under the model conditions in fluorimeter. The novel luminescent probe enables long-time imaging of active caspases in living cells or tissues.
Bioluminescent probe for caspase imaging inside cells based on Foerster resonance energy transfer between quantum dot and quencher
Procházková, Markéta ; Klepárník, Karel
In this work testing of novel quantum dot luminescent probe is presented. The quantum dot FRET-based luminescent probe enables long-time luminescent imaging of active caspases in living cells under microscope.
Staré příběhy ve službách nové společnosti: Příběh Bílého hada
Procházková, Markéta ; Lomová, Olga (vedoucí práce) ; Andrš, Dušan (oponent)
Práce se zaměří na Příběh Bílého hada (Baishe zhuan) ve zpracování moderního dramatika Tian Hana pro inscenaci v žánru Pekingské opery v 50. letech minulého století. Tuto adaptaci lze chápat jako realizaci tehdejší kulturní politiky ČLR, která se mj. obracela k domácím tradicím a usilovala o jejich reinterpretaci v duchu ideologie nové společnosti. Reinterpretace domácí tradice v perspektivě nových hodnot byla běžná i ve starší době, jak máme dokumentováno v čínských literárních památkách několika staletí. Autorka se zaměří na pojetí tématu lásky jako společenského vztahu, který se dostal do centra zájmu čínských intelektuálů v procesu modernizace a na nějž navázala i ideologie Komunistické strany Číny. Na základě rozboru Tian Hanovy adaptace představí pojetí hlavních postav a přístup k milostnému tématu a náboženským motivům a v konfrontaci se staršími verzemi příběhu bude sledovat jaké hodnoty a postoje se zde prosazují. Analýzu vlastního libreta spojí s dobovou reflexí příběhu a jeho propagací v tisku. Klíčová slova Tian Han, Baishe zhuan, pekingská opera, 50. léta Čína, divadlo
Loajalitní program obchodu s oděvy
Topičová, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Špunarová, Monika (oponent)
Téma věrnostních programů je poslední dobou velmi aktuální. Hodnotné věrnostní programy představují pro firmu určitý druh konkurenční výhody, díky které se mohou dále rozvíjet a růst. Firma však musí všechny své aktivity provádět s ohledem na zákazníka. Tato práce se snaží vytvořit komplexní koncept věrnostního programu obchodu prodávajícího oblečení dle přání a požadavků zákazníků. Bylo zjištěno, že zákazníci si přejí, aby věrnostní program nabízel především slevy, a to zejména trvalé. Zároveň bylo odhaleno, že ačkoliv lidé nechtějí sdílet s firmou své osobní informace, v případě, kdy je pro ně členství ve věrnostním programu lákavé, jsou ochotni polevit a podělit se i údaje, o kterých tvrdili, že by je neposkytli. Tyto závěry jsou významné pro současné marketingové manažery, kteří se snaží vybudovat úspěšné věrnostní programy obchodů s oděvy.
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Liška, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Trnka, Vít (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je tvorba marketingové plánu pro společnost zabývající se vývojem a prodejem informačního systému pro veterináře. Teoretická část je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a přípravu marketingového plánu z obecného úhlu pohledu. Praktická část již obsahuje samostatný marketingový plán pro danou společnost. Výstupem práce je ucelený marketingový plán, který přímo navazuje na strategické cíle firmy.
Marketing luxusní značky Dior
Sedláková, Pavla ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Horáková, Iva (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je marketing luxusní módní značky Dior. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingové metody. Tato práce popisuje, jaké nástroje Dior při získávání zákazníka využívá a zda tyto nástroje fungují. Teoretickou částí práce jsem se zaměřila na představení marketingu, marketingového mixu a marketingové strategie. Dále jsem se věnovala luxusu. Metodologická část seznamuje s vybranými metodami bakalářské práce a hypotézami. Součástí práce je analýza vlastního dotazníkového šetření o vnímání značky Dior a pojmu luxus. Praktická část také obsahuje rozhovory s módními bloggerkami a jejich pohledu na luxus, luxusní značky a značku Dior.
Marketingové aktivity hudební kapely
Fantová, Tereza ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Ťoukálek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce je rozdělena na část praktickou a teoretickou. Jejím cílem je analýza marketingových aktivit kapely TEREZA FANTOVÁ & STAFF, interpretace výsledků a následné návrhy vlastního řešení. V teoretické části popisuji metody a nástroje, pomocí kterých jsou zpracována data pro analýzu, objevuje se v ní i základní pilíř marketingu, kterým je marketingový mix. V části praktické představuji kapelu, její současné marketingové aktivity a jejich úspěšnost na základě provedeného výzkumu. Hlavními přínosy této práce jsou konkrétní výsledky, ze kterých vyvozuji návrhy na zlepšení a s ohledem na ně i náměty na nové marketingové aktivity.
Aplikace digitálního marketingu pro rozvoj start-upu
Zadáková, Diana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Čermáková, Senta (oponent)
Bakalářská práce je věnována digitálnímu marketingu s jeho následným využitím pro rozvoj nového fitness portálu ClassPoint.cz. Teoretická část pojednává o internetovém, respektive digitálním marketingu a jeho vlivu na marketingovou strategii a taktiku. Práce se zaměřuje na online komunikaci, která v důsledku masivního využívání Internetu a digitálních technologií vytvořila samostatný komunikační mix. V práci jsou charakterizovány její jednotlivé nástroje (reklama, PR, podpora prodeje, direct marketing) a vyhodnoceny jejich přínosy pro podnik. Praktická část pojednává o využití obsahového marketingu a PR na sociálních sítích pro rozvoj start-upu ClassPoint.cz s cílem zvýšení jeho návštěvnosti a rozšíření jeho povědomí mezi lidmi. V závěru práce vyhodnocuje naplnění cílů pomocí nástroje Google Analytics a poskytuje doporučení pro další směr rozvoje portálu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 161 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
19 PROCHÁZKOVÁ, Marie
8 PROCHÁZKOVÁ, Markéta
29 PROCHÁZKOVÁ, Martina
31 PROCHÁZKOVÁ, Michaela
1 PROCHÁZKOVÁ, Milena
1 PROCHÁZKOVÁ, Miluše
9 PROCHÁZKOVÁ, Monika
1 Procházková, M.
2 Procházková, Magda
1 Procházková, Magdalena
5 Procházková, Marcela
1 Procházková, Mariana
19 Procházková, Marie
29 Procházková, Martina
31 Procházková, Michaela
2 Procházková, Miroslava
9 Procházková, Monika
1 Procházková, Mária
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.