Název: Analýza marketingové činnosti Rakouské národní turistické centrály "Oesterreich Werbung"
Překlad názvu: An Analysis of the Marketing Activities of the Austrian National Tourist Office "Österreich Werbung"
Autoři: Rundová, Jana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Němečková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování značky země; cílová skupina; marketingový komunikační mix; positioning; segmentace; targeting; country brand; marketing communication mix; positioning; segmentation; target group; targeting

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23781

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75018


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet