Název: Marketingová komunikace podniku
Překlad názvu: Company Marketing Communication
Autoři: Janča, Tomáš ; Kuncová, Gabriela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza síly konkurenčních pozic; banner; e-shop; Internetový marketing; marketingový komunikační mix; on-line; PPC reklama; reklama; situační analýza; SWOT; advertising; banner; competitive positions of power; e-commerce; Internet Marketing; marketing communication mix; online; PPC advertising; situational analysis; SWOT

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61169

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-254708


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet