Název:
Využití moderních nástrojů marketingové komunikace v bankovním sektoru
Autoři:
Helceletová, Zuzana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Štrégl, Richard (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce obsahuje teoretický přehled nástrojů marketingové komunikace, jak jej uvádí různí autoři, analýzu používaných nástrojů v marketingové komunikaci velkých bankovních subjektů působících na českém trhu založenou na informacích získaných od zaměstnanců těchto bank a v závěrečné části také návrh využití některých moderních nástrojů, které tyto banky dosud nevyužívají.
Klíčová slova:
bankovnictví; marketingová komunikace; marketingový komunikační mix; nástroje marketingové komunikace
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2113