Název: Komparace marketingového komunikačního mixu ziskových a neziskových sportovních organizací
Překlad názvu: Comparison of the Marketing Communication Mix of profitable and non-profit Sport Organizations
Autoři: Hanzlová, Eliška ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Ekonomie sportu; Marketing; Marketingový komunikační mix; Neziskové organizace; Ziskové organizace; Economy of sports; Marketing; Marketing communication mix; Non-profit organizations; Profit organizations

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40275

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197070


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet