Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Česká kulturní diplomacie v Itálii
Habětín, Matěj ; Trávníčková, Zuzana (vedoucí práce) ; Peterková, Jana (oponent)
Diplomová práce "Česká kulturní diplomacie v Itálii" navazuje na projekt zahraniční odborné stáže s názvem "Analýza činnosti Českého centra v Miláně". Tento projekt byl vypracován stejným autorem na základě jeho zkušeností s fungováním Českého centra v Miláně, hlavního aktéra české kulturní diplomacie v Itálii, kde autor absolvoval čtyřměsíční stáž. První část diplomové práce je zaměřena na pojmy veřejné diplomacie, nation brandingu, ale především kulturní diplomacie. Tyto pojmy jsou vysvětleny, navzájem porovnány a zasazeny do historického kontextu. Autor se také v teoretické části práce věnuje přímo aktérům české kulturní diplomacie v čele s ministerstvem zahraničních věcí České republiky, jeho odbory, přidruženými organizacemi a zahraničními zastupitelskými úřady. Teoretické poznatky o kulturní diplomacii uvedené v první části práce byly využity ke zpracování druhé, praktické části diplomové práce, která je zaměřena již konkrétně na účinnost české kulturní diplomacie v Itálii. Autor si stanovil hypotézu, že "česká kultura je v Itálii vnímána pozitivně, neboť se zde Česká republika aktivně a úspěšně angažuje v oblasti kulturní diplomacie". Toto tvrzení vyvrátí či potvrdí na základě analýzy stávající situace v Českém centru v Miláně a úspěšnosti české účasti na Všeobecné světové výstavě EXPO 2015 Milán. Zdali samotní občané Apeninského poloostrova vnímají českou kulturu pozitivně a považují českou kulturní diplomacii za úspěšnou, vzejde z informací získaných z Nation Brand Indexu Simona Anholta a dotazníkové šetření "Česká kultura v očích obyvatel Itálie" vypracovaného autorem diplomové práce. Cenný názor na úspešnost české kulturní diplomacie poskytla v rozhovoru autorovi diplomové práce i osoba, která ji může svou činností přímo ovlivnit - asistentka ředitelky Českého centra v Miláně.
Product placement ve filmech o Jamesi Bondovi
Habětín, Matěj ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Řehounek, Jan (oponent)
Tématem této bakalářské práce je product placement ve filmech o Jamesi Bondovi. Mým cílem bylo zmapovat problematiku product placementu na případech vybraných filmů a jeho vliv na diváky, hlavně ty české. Svou bakalářskou práci jsem rozdělil celkem do šesti kapitol. První tři jsou z větší části teoretické. Zde se věnuji hlavně marketingovému komunikačnímu mixu, jeho formám a product placementu ve filmech obecně. Ve zbylých třech kapitolách jsem se věnoval přímo product placementu ve filmech s Jamesem Bondem. Uvedl jsem historické milníky Jamese Bonda v oblasti product placementu, nejznámější produkty, které byly ve filmech k vidění, a doplnil jsem to informacemi, za jakých podmínek k umístění produktu do filmu došlo. Na závěr své praktické části jsem zvolil dotazníkové šetření jako metodu výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, jaké stanovisko vůči product placementu ve filmech, konkrétně ve filmech s Jamesem Bondem, zaujímají čeští diváci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.