| |
| |
| |
|
Návrh na snížení nezaměstnanosti v okrese Třebíč
Šedová, Lucie ; Vídeňská, Dana (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vývoj a problematiku nezaměstnanosti v okrese Třebíč v letech 2009 – 2013. Práce se zabývá analýzou a příčinami nezaměstnanosti a to dle struktury uchazečů. Z výsledků analýzy jsou navržena řešení, která by měla být nápomocna ke snížení nezaměstnanosti v okrese Třebíč a jsou uvedena v závěru práce.
|
|
Využití nových poznatků o Generaci Y při jejich zařazování do podnikové praxe
Kruntorádová, Markéta ; Dobřický, Josef (oponent) ; Dohnal, Mirko (oponent) ; Dohnalová, Zuzana (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá problematikou Generace Y a jejím postavením v podnikovém prostředí a na pracovním trhu. Zvolená problematika představuje velmi aktuální téma z důvodů demografických změn ve společnosti a rostoucí strukturální a cyklické nezaměstnanosti mladých lidí. Při zpracování dizertační práce bylo vycházeno z teoretických poznatků nabytých studiem českých a zahraničních odborných monografií, publikovaných vědeckých článků v odborných časopisech, ostatních elektronických zdrojích a především z provedeného primárního výzkumů. Hlavním cílem disertační práce získání nových poznatků o Generaci Y, které by vedly k účinnějšímu zařazování mladých lidí (zejména absolventů vysokých škol) do podnikové praxe, s ohledem na existující nové poznatky v oblasti přístupu managementu k adaptaci a i stabilizaci mladých pracovníků na pracovní pozici. K dosažení hlavního cíle pak dále byly stanoveny 4 dílčí cíle a 4 výzkumné otázky s příslušnými hypotézami. Na základě rozboru teoretických východisek a sekundárních dat bylo navrženo schéma možné adaptace a stabilizace mladých pracovníků v podnikové praxi. Provedený primární výzkum pak kombinuje kvantitativní a kvalitativní přístupy pro analyzování a deskripci jednotlivých částí. Výsledky výzkumů jsou prezentovány jak ve formě dílčích závěrů charakterizujících jednotlivé oblasti, tak ve formě souhrnného závěru, uvedeného do širšího kontextu v porovnání se zjištěným stavem současného vědeckého poznání. Práce obsahuje přínosy pro vědu a výzkum, podnikovou praxi i pedagogickou oblast a návrh pokračování výzkumné činnosti.
|
|
Návrhy na zlepšení služeb hotelu
Brychtová, Adéla ; Izák, Filip (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení služeb Hotelu U Labutě ve Žďáru nad Sázavou. Jedná se o menší hotel, v jehož okolí se nachází řada konkurenčních hotelů. Důležitou část práce tvoří analýza současného stavu hotelu a poté návrhy na řešení konkrétních nedostatků, shledaných během analýzy. Účelem realizace návrhů je především zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení návštěvnosti hotelové restaurace.
|
|
Návrh propagace začínající grafické firmy
Richterová, Lenka ; Voráč, Ondřej (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením propagace pro firmu efF creative ateliér, která podniká v polygrafickém průmyslu. Práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí uvnitř i vně firmy a podrobněji zkoumá jednotlivé formy marketingové komunikace. Na základě marketingové analýzy je sestavena nová propagace firmy.
|
|
Návrh na snížení nezaměstnanosti v okrese Prostějov
Ševčík, Michal ; Kvíčalová, Martina (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh opatření, které povedou ke snížení nezaměstnanosti v okrese Prostějov. Nejdříve je nezaměstnanost analyzována podle jednotlivých skupin obyvatelstva a zjišťují se problémy tohoto trhu práce. Na základě analýzy budou předloženy návrhy na snížení nezaměstnanosti, které budou zaměřeny především na ohrožené skupiny obyvatelstva.
|
|
Návrh na rozšíření obchodních činností firmy AC s. r. o.
Dokoupilová, Dagmar ; Saňáková, Dana (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
V uvedené diplomové práci předkládám návrhy, které se vztahují k rozšíření a zefektivnění obchodních činností firmy, úpravy a rozšíření skladovacích prostor, k rozšíření a zajištění větší účinnosti komunikačních činností, rozšíření prodeje vlastní značky, zefektivnění prodejních tras dealerů, atp. Tyto návrhy by měly vést k rozšíření a stabilizaci firmy v současných konkurenčních podmínkách spojených s existující hospodářskou krizí.
|
| |