Název:
Návrh na zlepšení Public relations firmy
Překlad názvu:
The Proposal of Improvement Public Relations Company
Autoři:
Skulínková, Renata ; Špaček, Jan (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá konkrétním návrhem na zlepšení public relations pro společnost AUTO-SPEKTRUM-ACC spol. s.r.o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá marketingový komunikační mix firmy se zaměřením na public relations a na základě těchto analýz navrhuje zlepšení public relations vedoucí ke zvýšení prodejnosti prodávaného sortimentu.
This Bachelor Thesis propose how company AUTO-SPEKTRUM-ACC spol. s.r.o., working in the automobile industry, can improve their public relations. It is analyzing the marketing communication mix of the company with the main focus on public relations. These analysis propose how to improve the public relations for the company, finally leading to an increase of the saleability.
Klíčová slova:
marketing; marketingový komunikační mix; public relations; marketing; marketing communication mix; public relations
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18037