Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového mixu webového petičního portálu
Reisner, František ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Franěk, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového komunikačního mixu petičního portálu Jednej.cz. Využití marketingových nástrojů popisuje v rovině obecného marketingu Jednej.cz i na příkladu petice "Nesouhlasíme s Klausovou amnestií". Cílem práce je popsat a zhodnotit marketing Jednej.cz a následně navrhnout zlepšení marketingového komunikačního mixu a využití marketingových nástrojů.
Analýza požadavků na CRM pro podporu obchodních týmů
Franěk, Filip ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Prkna, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se snaží objasnit důvody a důsledky neúspěšných implementací a špatného přijetí CRM/SFA nástrojů v obchodních týmech, které jsou v posledních letech zaznamenávány v praxi. U zhruba 70% iniciativ o zavedení nových technologií pro obchodní týmy se investice do nich nevrátí. Cílem diplomové práce je návrh požadavků na nový systém CRM/SFA, který lepším způsobem podpoří obchodníky a obchodní týmy. Věnuji se popisu práce obchodního týmu, popisu obchodních případů a určení jeho klíčových aktivit. Za použití vnímané užitečnosti sestavuji soubor požadavků na systém CRM/SFA, který bude sloužit primárně obchodníkům tak, že bude mít přímý kladný vliv na jejich výkony.

Viz též: podobná jména autorů
1 Franěk, František
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.