Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,172 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrhy na zlepšení marketingové strategie vybrané společnosti
Machálková, Pavla ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii zkoumané společnosti a na návrhy změn, které povedou k jejímu zlepšení. Práce se skládá ze tří hlavních částí – teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část se za pomocí odborné literatury zaměřuje na oblast marketingu a marketingové strategie a dopomáhá k pochopení této problematiky. Následuje analytická část, která již pojednává o analýze současného stavu marketingové strategie konkrétní společnosti. Finální částí diplomové práce je část návrhová, ve které jsou navržena opatření vycházející ze zjištěných informací v analytické části a která v praxi povedou ke zlepšení současné marketingové strategie zkoumané společnosti.
Návrh on-line marketingové strategie spolecnosti
Reuterová, Lenka ; Milichovský, František (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie v online prostředí pro značku YourBody společnosti IDC-FOOD, s. r. o., působící v potravinářském průmyslu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část obsahuje teoretické základy související s problematikou práce a klíčové pojmy a metody využité v práci. Druhá část se zaměřuje na analýzu značky a její společnosti. Třetí část, odvozená z analytické části, prezentuje online marketingovou strategii a doporučení pro její úspěšnou implementaci. Tato část zahrnuje i ekonomické vyhodnocení a plán pro provedení návrhů.
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Fojtíková, Klára ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie společnosti LOBEY Laboratories. Práce je rozdělena na tři části. V první teoretické části práce jsou definovány základná pojmy, které se pojí s marketingem. Následná analytická část práce obsahuje charakteristiku vybraného podniku a zhodnocení jeho vnitřního i vnějšího prostředí pomocí vybraných metod. Poslední návrhová část práce je zaměřena na konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Havránková, Leona ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku podpory prodeje a reklamy společnosti AD Gastronomie AG, která provozuje irský pub. Práce obsahuje teoretickou část, ze které poté vychází část analytická. Účelem analytické části je představení společnosti a analýza její současné marketingové situace. Výsledky dílčích analýz poté určují, jaká doporučení lze firmě navrhnout. Tato doporučení by po realizaci vedla ke zlepšení podpory prodeje a reklamy společnosti, což by zajistilo oslovení nových zákazníků a udržení zákazníků současných.
International Marketing Strategy of the Selected Company
Knechtová, Natalie ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The focus of this diploma thesis is a conducting marketing plan for a selected company entering a foreign market. The author will provide the essential theoretical foundation of the thesis, examine the current market condition, providing a thorough explanation of the existing challenges, and ultimately suggest new marketing activities for a company expanding internationally.
Návrh marketingové strategie pro start-up
Živná, Lucie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje návrhu marketigové strategie pro start-up v oblasti služeb. Je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou vysvětleny teoretické pojmy popisující marketingovou strategii a digitální marketing. Druhá část je zaměřena na analýzu marketingového mixu, vnějšího okolí a SWOT anlýzu. Prostřednictvím rozhovrů je zkoumán zájem o platformu společnosti. Poslední část tvoří vlastní návrhy řešení, ve kterých je nastíněna nová marketingová strategie pro tuto společnost včetně časového plánu.
Marketingová strategie vybraného podniku
Veidlichová, Denisa ; Sochor, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování marketingové strategie pro vybranou společnost. Vybranou společností je DP Apartments s.r.o., která nabízí ubytovací zařízení v blízkosti slavného horského střediska na Dolní Moravě v obci Červený Potok. Společnost je v samém začátku svého působení, proto je stanovení správné marketingové strategie klíčové. Dílčími cíli diplomové práce je stanovit teoretická východiska, následně analyzovat současný stav, pomocí použití metod vnitřní a vnější analýzy, komunikačního mixu, marketingového výzkumu a SWOT analýzy a následně vytvořit vlastní návrh řešení, to znamená stanovit samotnou marketingovou strategii s ohledem na případná rizika.
Marketingová strategie vybraného podniku
Zapletalová, Lucie ; Vařeka, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku v dřevozpracujícím průmyslu. Práce je rozdělena celkem na tři části. Teoretická část práce je zaměřena na definování relevantních pojmů a metod, které jsou dále v práci použity. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu marketingové strategie v podniku. Součástí analytické části je provedený marketingový výzkum. Praktická část práce vychází z poznatků analýzy současného stavu a je zaměřena na návrhy změn ke zlepšení marketingové strategie podniku.
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Štancl, Jan ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou trhu 3D grafiky, především hledáním trendů, výzev, příležitostí, analýzou konkurence a segmentací trhu, ale také analýzou vybrané společnosti. Následuje výběr vhodných segmentů, stanovení cílů společnosti a navržení vhodné marketingové strategie, rozvoj lidských zdrojů, implementace strategie, finanční náklady na strategii a zhodnocení pro vybranou společnost.
Nastaveni marketingové komunikace ve franchisovém systému v kontextu lokalizace jednotlivych provozoven
KOLOUCH, Marek
Předmětem zkoumání této bakalářské práce je nalezení optimální rovnováhy mezi centralizovaně řízenými marketingovými strategiemi a individuálními potřebami jednotlivých provozoven v rámci franchisové sítě Potrefená husa. Výzkum zahrnuje analýzu současného stavu marketingové komunikace napříč franchisovou sítí Potrefená husa,šetření týkající se stravovacích preferencí zákazníků v rámci konkrétních provozoven a rozhovor se zástupcem manažera vybraných poboček. Výsledky kvantitativní a kvalitativní analýzy ukázaly, že by Potrefená husa měla klást důraz především na propagaci jedinečné gastronomické zkušenosti a atmosféry restaurací prostřednictvím různých marketingových kanálů, spolu s aktivním využíváním influencer marketingu a online kampaní. Důležitý je také rozvoj online přítomnosti a sledování tržních trendů. Pro pobočku v Liberci je doporučeno, aby se zaměřila na zatraktivnění polední nabídky, na výhodnou polohu v centru města a na optimalizaci obsazenosti během dne. Potrefená husa v Praze by měla klást důraz na zvýšení průměrné útraty na osobu, na podporu turistů a zahraniční klientely, na optimalizaci polední nabídky a na efektivní obsazenost restaurace. V obchodním centru IGY v Českých Budějovicích by měla být propagována výhodná denní nabídka a současně je vhodné dbát také na zvýšení průměrné útraty na osobu a na využití výhodné polohy v obchodním centru. Potrefená husa v Českých Budějovicích na ulici Česká by své hlavní snahy v rámci marketingové komunikace měla směřovat především k propagaci soukromých akcí a zatraktivnění polední menu nabídky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,172 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.