Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 486 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Chaloupková, Markéta ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií nízkonákladových leteckých společností. Práce se v teoretické části věnuje popisu nízkonákladové letecké dopravy a definici marketingových nástrojů. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové strategie nízkonákladové letecké společnosti Wizz Air. Součástí praktické části práce je dotazníkové šetření. Na základě zjištěných poznatků byla společnosti Wizz Air navrhnuta marketingová zlepšení.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Danielová, Kamila ; Ing.Žaneta Homoláčová (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti banky prostřednictvím rozvoje její značky. Stávající situace firmy je rozebrána dle teoretických poznatků a metodiky Ko Floora. Následně je firma porovnána s vybranými konkurenty. Na základě porovnání a provedení dalších analýz jsou pro firmu stanovena opatření zahrnující vlastní návrhy na podporu rozvoje značky.
Návrh opatření pro rozvoj značky
Knopp, Ondřej ; Straka, Martin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje značky konkrétního produktu moravské konstruktérské a inženýrské společnosti SIGMA Motor, kterým je dvousedadlový sportovní automobil, určený k rekreačnímu využití na běžných komunikacích i k závodění na okruzích. V první části práce bude provedena rešerše, zaměřená na teoretická východiska v oblasti trhu, zákazníků a budování a řízení značky. V analytické části práce jsou aplikovány metody strategické analýzy na daný podnik a produkt, za účelem zanalyzování aktuální situace podniku a jeho okolí, zmapování jejího aktuálního vnímání ze strany potenciálních zákazníků, zhodnocení potenciálu vybraného trhu a postavení firmy vůči konkurenci. V návrhové části bude, na základě poznatků z analytické části, definována identita značky a konkrétní prvky značky a návrh komunikační strategie značky.
Budování konkurenceschopnosti firmy
Kárová, Eva ; Juřenčáková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie lyžařské školy MARO. Práce vychází ze strategické analýzy podniku (finanční analýza, analýza obecného a oborového okolí firmy, SLEPT a SWOT analýza), na základě které je navržena vhodná strategie rozvoje. V závěrečné části je provedeno zhodnocení navržené strategie a návrh na její implementaci.
Branding Development at Insurance Company
Taťáková, Zuzana ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The presented diploma thesis is focused on the use of concepts and brand strategy for the development of the brand Pojišťovna České spořitelny a.s, Vienna Insurance Group. Based on the theory of marketing gurus Ko Floor, Kapferer, Keller, and concepts like brand identity and brand prism are used to analyse the brand's current branding strategy. At the same time, competitors and environment analyses are conducted in order to determine the brand's position on the market. On the basis of the results of the analyses, proposals for the development of the brand concept are determined.
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Cundová, Kateřina ; Konečný, Marek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
V diplomové práci je řešena problematika posilování konkurenceschopnosti tuzemské cestovní kanceláře provozující zahraniční zájezdy. Teoretická část práce zahrnuje poznatky z odborné literatury, které se týkají konkurenceschopnosti podniku a posilovaní konkurenceschopnosti. V praktické části jsou teoretické poznatky užity v praxi. Hlavní součásti práce je analyzování současného stavu firmy, mikroekonomického a makroekonomického okolí firmy, které ovlivňují její činnost, za účelem vytvoření návrhů, jež by napomohly zvýšit konkurenční schopnost cestovní kanceláře.
Návrh marketingové podpory nově zaváděných výrobků
Horáček, Pavel ; Horáček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Firma zabývající se výrobou krmiv pro psy ukončila v nedávné době vývoj nových výrobků, které jsou svým charakterem zcela unikátní a jedinečné. Bakalářská práce se snaží navrhnout účinnou marketingovou podporou pro úspěšné zavedení těchto nových výrobků na trh. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy marketingové podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
Návrh komunikačního mixu firmy
Havlíčková, Romana ; Fiala, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu pro společnost M-soft, spol. s. r. o., která provozuje internetové služby a zabývá se prodejem výpočetní techniky. Práce zkoumá společnost, analyzuje komunikační mix a okolí a navrhuje vhodnou kombinaci nástrojů komunikačního mixu.
Proposal of Development of Internationalisation Strategy to Mexican Market of the Company Heinrich Huhn
Andrlová, Zuzana ; Skulec, Rastislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Posed master´s thesis “Proposal of development of internationalization strategy to Mexican market of the company Heinrich Huhn” focuses on identification of critical factors influencing the selection of particular international entry mode. Part of literature review is aimed to the issue of globalization and internationalization, its possible strategies and modes of entry. Analytical part encompasses Heinrich Huhn`s internal business environment analysis, industry overview analysis, external Mexican market analysis further summarized in SWOT analysis at the end. The last part delivers proposals and recommendations based on consolidation of posed analyses.
Strategický rozvoj podnikatelského modelu v kontextu právní regulace
Ondrišová, Karolína ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku dopadu právní regulace na business model při jeho formulaci a implementaci. V rámci práce jsou nejprve nastíněna teoretická východiska, ve kterých jsou přiblíženy klíčové pojmy práce, a to strategické řízení a strategie, pojetí strategie firmy a business strategie a inovativní přístup v podobě business modelu Canvas. Dále je nastíněna základní charakteristika úrovně a metody právní regulace. V analytické části je představen konkrétní business model, na jehož příkladě budou odhaleny klíčové oblasti podléhající právní regulaci, které budou následně srovnány s řešením nejúspěšnějších společností v dané oblastí. Na základě těchto poznatků je v návrhové části zpracován návrh formulace a implementace business modelu tak, aby byl legislativně konformní jak na národní, tak na nadnárodní úrovni, a to s ekonomickým dopadem vybraného způsobu řešení podle stupně náročnosti a rizika.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 486 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Zich, Rostislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.