National Repository of Grey Literature 498 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Brand development of small company
Šumovský, Albert ; Ulč, Jakub (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj značky firmy Confused, která poskytuje online testy a kurzy pro studenty středních škol. V teoretické části jsou definovány a popsány relevantní koncepty a modely v rámci rozvoje značky. Analytická část popisuje podnik, značku, faktory ovlivňující značku na trhu a jak je značka vnímána. Návrhová část doporučuje, popisuje a následně hodnotí změny, které splňují cíl práce, tedy rozvíjí značku.
Development of the value proposition of the company
Brauner, Jakub ; Havíř, David (referee) ; Zich, Robert (advisor)
This thesis focuses on the development of the value proposition of a company operating in the fire protection services market. Based on the theoretical background and analyses, the thesis develops proposals for the strategic development of the company.
Proposal for Framework of Strategic Brand Development
Matušová, Anna ; Andrýsková, Jana (referee) ; Zich, Robert (advisor)
This thesis focuses on the strategic development of the brand of the swimming club Kometa Brno. After introducing the theoretical concepts that will provide the basis for the following analysis, a detailed analysis of the current situation of the club from different perspectives will be carried out, including an analysis of the market, competitors and current customers. This part of the analysis will be based on a brand analysis using the Ko Floora model, which will allow for a deeper understanding of the brand's strengths and weaknesses. In the proposal part, the work will primarily focus on the alignment of brand elements and communication methods in order to strengthen brand awareness and strengthen the brand position in the market. In this way, the thesis seeks to contribute to the long-term strategic development of the Kometa Brno Swimming Club.
On-line marketing communication
Polakovič, Teodor ; Zich, Robert (referee) ; Schüller, David (advisor)
Cieľom tejto práce je pochopiť, ako možno hackathony – tradične vedené pre rýchly vývoj softvéru a inovácie – bez problémov začleniť do online marketingovej komunikácie s cieľom zvýšiť angažovanosť a viditeľnosť značky alebo produktu. Diplomová práca predstavuje výskumnú štúdiu vypracovanú s cieľom zistiť význam hackathonov vo vývoji technologických a technologických spoločností. Diplomová práca vychádza zo zmiešanej metódy s použitím komplexného súboru prípadových štúdií, analýzy obsahu webových stránok a polovytvorených rozhovorov so zainteresovanými stranami, ktoré sú aktívne v hackathone, pričom sleduje ich pohľad na využitie hackathonov na obohatenie online marketingu. Výsledky ukázali výrazné zlepšenie zapojenia zákazníkov a viditeľnosti značky. Výsledky ukázali všestrannosť hackathonov pri poskytovaní dobrého marketingového materiálu a angažovanosti komunity. Záver vytvára rámec, ktorý si firmy môžu osvojiť, aby implementovali hackathony do marketingových aktivít, ktoré dokážu využiť ich potenciál pre marketing a podporu inovácií a zapájania komunity.
International Marketing Strategy of the Selected Company
Knechtová, Natalie ; Zich, Robert (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Záměrem této diplomové práce je provedení marketingového plánu pro vybranou společnost vstupující na zahraniční trh. Autorka uvede základní teoretická východiska práce, prozkoumá současný stav trhu, důkladně vysvětlí existující problémy, a nakonec navrhne nové marketingové aktivity pro společnost expandující na mezinárodní trh.
Proposal for Brand Development in the Context of Internationalization
Šviha, Richard ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Tato diplomová práce se zaměřuje na mezinárdoní expanzi již existující značky oblečení Pastel Hood, která si klade za cíl dodávat výrobky vysoké kvality s unikátním designem. Majitelé této značky se rozhodli rozšířit svůj obchod do zahraničí a Maďarsko bylo vybráno jako destinace pro tuto expanzi. Cílem této práce je vytvořit vhodný návrh na základě zvoleného teoretického rámce, jak přeformovat značku takovým způsobem, aby bylo možné úspěšně expandovat na tento trh. Tento cíl byl dosažen použitím několika analytických modelů k studiu celkového obchodního prostředí, stávající konkurence, zákazníků a názoru místních odborníků na téma expanze. Výsledkem je návrh ideálního stavu značky Pastel Hood pro zajištění maximální kompatibility a pro úspěch na maďarském trhu.
Proposal for the value propostion development
Hudec, Patrik ; Andrýsková, Jana (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Táto bakalárska práca sa zameriava na tvorbu hodnotovej ponuky spoločnosti, ktorá zabezpečuje profesijný rozvoj učiteľov základných a stredných škôl na Slovensku. V teoretickej časti sú vymedzené teoretické koncepty súvisiace s tvorbou hodnotovej ponuky. Analytická časť sa zameriava na kľúčové interné a externé faktory a zainteresované strany ovplyvňujúce podnikanie spoločnosti pri tvorbe hodnotovej ponuky. Návrhová časť práce kombinuje získané vstupy pre definovanie novej hodnotovej ponuky podniku s odporúčaniami pre jej implementáciu.
Expansion Plan for a B2B SaaS Company into New English-Speaking Markets
Yesilkutuk, Emre ; Zich, Robert (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor)
Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnotit proveditelnost expanze americké B2B SaaS společnosti, která nabízí systémy pro správu skladů, do anglicky mluvících trhů, se zvláštním zaměřením na kanadský trh. Studie posoudí, zda je společnost jak finančně, tak operativně připravena na tak komplexní expanzní úsilí. Práce na výzkumnou otázku odpoví vypracováním podrobné expanzní strategie, která zahrnuje způsoby vstupu na trh, marketingové přístupy, analýzu nákladů a plánování rozpočtu pro vstup na trh.
Proposal for Framework of Strategic Brand Development
Bakala, Jan ; Ulč, Jakub (referee) ; Zich, Robert (advisor)
This diploma thesis is focused on a proposal of strategic brand development framework for a new product line entering the Czech market by Brno-based company Grig a.s. The company plans to target a new customer segment for which the existing brand is not suitable. It therefore needs to create a strategic brand development framework that will prepare the right conditions for the successful implementation of the plan. The theoretical part presents the relevant theoretical background, the analytical part presents the research and analysis needed for the actual proposal of the strategic brand development framework, which is included in the proposal part of the thesis.
Proposal for a networking platform for start up companies using lean canvas principles and the concept of minimum viable product concept
Varga, Michal ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Abstrakt Bakalárska práca sa zameriava na strategický rozvoj start-upovej networkingovej platformy na pôde univerzity. Práca nachádza podmienky rozvoja networkingovej platformy pre študentov a akademických pracovníkov VUT v Brne s podnikateľským myslením. Hlavným cieľom platformy je prepojiť študentov a akademických pracovníkov z rôznych fakúlt a zapojiť ich do tvorby nových start-upových tímov a projektov. Cieľom tejto práce je nájsť správne aspekty networkingovej platformy, ktoré musia byť začlenené do tejto študentskej platformy, a vytvoriť MVP (minimal viable product). Na dosiahnutie predpokladaného cieľa sa použilo niekoľko teoretických modelov a metód, aby sa pokryl čo najpresnejší strategický plan rozvoja tejto platformy. Kľúčové slová: platforma, sieť, výskum, študenti, projekty, MVP, podnikanie.

National Repository of Grey Literature : 498 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
3 Zich, Rostislav
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.