Název: Marketingová strategie vybraného podniku
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři: Zapletalová, Lucie ; Vařeka, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dřevozpracující průmysl; komunikační mix; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; online marketing; communication mix; marketing; marketing mix; marketing strategy; online marketing; woodworking industry

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212035

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-615283


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-05-25, naposledy upraven 2024-05-25.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet