Název:
Marketingová strategie vybraného podniku
Překlad názvu:
Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři:
Veidlichová, Denisa ; Sochor, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce je zpracování marketingové strategie pro vybranou společnost. Vybranou společností je DP Apartments s.r.o., která nabízí ubytovací zařízení v blízkosti slavného horského střediska na Dolní Moravě v obci Červený Potok. Společnost je v samém začátku svého působení, proto je stanovení správné marketingové strategie klíčové. Dílčími cíli diplomové práce je stanovit teoretická východiska, následně analyzovat současný stav, pomocí použití metod vnitřní a vnější analýzy, komunikačního mixu, marketingového výzkumu a SWOT analýzy a následně vytvořit vlastní návrh řešení, to znamená stanovit samotnou marketingovou strategii s ohledem na případná rizika.
The aim of the master 's thesis is to develop a marketing strategy for a selected company. The selected company is DP Apartments s.r.o., which offers accommodation near the famous mountain resort in Dolní Morava in the village of Červený Potok. The company is at the very beginning of its operation, so establish the right marketing strategy is the key. The sub-goals of the master 's thesis are to establish theoretical starting points, then to analyze the current situation, using the methods of internal and external analysis, communication mix, marketing research and SWOT analysis, and then to create own proposed solution, it means to establish the marketing strategy with regard to potential risks.
Klíčová slova:
apartmánový dům; marketing; marketing v cestovním ruchu; marketingová strategie; marketingový výzkum; apartment house; marketing; marketing in tourism; marketing strategy; marketingový výzkum
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246301