Název: Marketingová strategie vybraného podniku
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři: Veidlichová, Denisa ; Sochor, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: apartmánový dům; marketing; marketing v cestovním ruchu; marketingová strategie; marketingový výzkum; apartment house; marketing; marketing in tourism; marketing strategy; marketingový výzkum

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246301

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-617216


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet