Název: Návrh marketingové strategie pro start-up
Překlad názvu: Proposal of a marketing strategy for a start-up
Autoři: Živná, Lucie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální marketing; marketing sociálních sítí; marketingová strategie; služby; SWOT matice; digital marketing; marketing strategy; services; social media marketing; SWOT matrix

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246341

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-617342


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet