Název: Nastaveni marketingové komunikace ve franchisovém systému v kontextu lokalizace jednotlivych provozoven
Překlad názvu: Setting up marketing communication in the franchise system in the context of localization of individual outlets
Autoři: KOLOUCH, Marek
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: food service establishment; franchise; localization; market segmentation; marketing; marketing communication; marketing strategy; Potrefena husa; food service establishment; franchise; localization; market segmentation; marketing; marketing communication; marketing strategy; Potrefena husa
Citace: KOLOUCH, Marek. Nastaveni marketingové komunikace ve franchisovém systému v kontextu lokalizace jednotlivych provozoven. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/75493

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-614747


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-05-25, naposledy upraven 2024-05-25.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet