Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Differences in behavior of target groups of customers and their consideration in marketing communication
Trnková, Kristína ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the problem of diversity and differences of the customers‘ behaviour on Slovak and Czech market and applies theoretical knowledge on a specific automotive company. Based on research method, such as interview planned in advance, analysis of demografic structure of population and marketing mix, conclusions, differences in customer characteristics and in specific tools of marketing communication were deduced.
Increasing the Effectiveness of Marketing Effort by Experimental Testing Methods
Lorková, Kristína ; Luhan, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The thesis analyses the customer behavior of Kiwi.com, a global online retail company for booking flights and proposes marketing interventions to increase the conversion rates in various customer segments. The effectiveness of new behavioral interventions is tested against current marketing efforts using experimental A/B methods. Additionally, areas for further improvements are explored and a design of future product features and marketing behavioral interventions is proposed.
Spokojenost zákazníků
Němec, Filip ; Sehnal, Stanislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zhodnocení spokojenosti zákazníků vybrané restaurace za pomoci Porterovy analýzy, SWOT analýzy, analýzy marketingového mixu, shlukové a regresní analýzy a testu kontingence a návrh opatření, která povedou ke zlepšení její úrovně. Práce se dělí na tři základní části - teoretickou, analytickou a návrhovou. První část popisuje teoretická východiska v oblasti spokojenosti zákazníka. Například to, jak se spokojenost měří a jak se zákazník chová. Následná analytická část se zaměřuje na vyhodnocení spokojenosti zákazníků dané restaurace a interpretaci výsledků. V poslední části práce jsou vzhledem k výsledkům analýz navržena nová opatření, která povedou ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků restaurace.
Implementace marketingové komunikace firmy Adidas v partnerských fitness centrech
Bártová, Monika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Implementace marketingové komunikace firmy adidas v partnerských fitness centrech Cíl: Cílem práce je zdokonalení marketingové komunikace pro partnerská fitness centra firmy adidas. Uvedené téma vychází ze situační analýzy firmy zaměřené na využití jednotlivých komunikačních kanálů. Dále jsou na základě marketingového výzkumu zákazníků uvedených fitness zpracovány návrhy na zefektivnění stávajících komunikačních kanálů, eventuélně navržení nových, podporujících firemní identitu. Metodologie: Marketingový výzkum 1.Kvantitavní - dotazníkové šetření 2.Kvalitativní - hloubkové interview SWOT analýza marketingové komunikace Vyhodnocení a interpretace výsledků: Z výsledků výzkumu vyplývá, že produkty adidas patří mezi špičku sportovního zboží užívaného do fitness. Přesto o své cílové zákazníky bojuje především s americkým konkurentem Nike. Je třeba, aby si adidas zachoval konkurence schopnost v oblasti fitness i přesto, že do ní v momentální době nevkládá dostatečné množství finančních prostředků, jako do jiných klíčových kategorií. Toho může dosáhnout tak, že bude intenzivně využívat finančně nenáročné komunikační kanály. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, sponzoring, propagace, podpora prodeje, vztah k veřejnosti, zákazník, identita firmy Powered by TCPDF...
Zákaznické chování a preference značek v obchodě se snowboardovým vybavením
Chrtková, Štěpánka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Hlaváčová, Petra (oponent)
Název: Zákaznické chování a preference značek v obchodě se snowboardovým vybavením Cíle: Hlavním cílem práce je zjistit, podle čeho se zákazníci při nákupu zimního vybavení a oblečení rozhodují, jak jsou na tom se znalostí značek v obchodě Snowboardel a které z těchto značek patří mezi jejich nejoblíbenější. Metody: V této práci je použita metoda dotazování a metoda analýzy. Metoda dotazování byla využita ke sběru dat potřebných pro zjištění požadovaných informací. Následně byla použita metoda analýzy pro odvození vzájemných vztahů mezi zjištěnými výsledky a vysvětlení jejich příčin. Výsledky: Výzkum ukázal, že zákazníci jsou při nákupu zimního vybavení ovlivňováni především jeho kvalitativními vlastnostmi, vzhledem a cenou a nákup tohoto zboží si předem dobře rozmýšlejí. V oblasti značek jsou zákazníkům většinou nejznámější i nejoblíbenější velké světové snowboardingové značky. Klíčová slova: Zákaznické chování, značka, zimní vybavení, zákaznické preference
Chování spotřebitelů,nakupujících na internetu
JOKLOVÁ, Martina
Bakalářská práce "Chování spotřebitelů" si klade za cíl zjistit prostřednictvím dotazníkového šetření, jaké zboží občané příhraničních měst v Jižních Čechách nejčastěji nakupují přes internet. První část je zaměřená na teoretické poznatky, které vysvětlují základní pojmy související s tématem. Druhá část je zaměřená na analýzu spotřebitelského chování související s rozhodovacím procesem spojeným s nákupem.
Úloha vizualizace v internetovém obchodě
Komárek, Jakub ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá úlohou vizualizace v internetovém obchodě. Práce je členěna do dvou částí, teoretické, obsahující základní terminologické výrazy a vazby řešené tématiky. Druhá část je část analytická, obsahující vlastní řešení vybraných částí. Cílem práce je vytvoření uceleného materiálu týkajícího se využití vizualizace v internetovém obchodě. Uvedení čtenáře do problému, popsání vývoje a trendů v kontextu dnešní doby, poukázání na psychologickou stránku chování zákazníka. Dále je jejím cílem analyzovat a srovnat současnou situaci využití vizualizace při prezentaci zboží na tuzemském a zahraničním trhu. A za pomoci dotazníkového šetření vyhodnocuje hypotézy týkající se rozšíření vizualizace v elektronickém obchodě. Zároveň se pokusím poukázat na vhodnost využití vizualizace a potenciální problémy s ní spojené. Práce může posloužit majitelům elektronických obchodů jako materiál, díky kterému se rozhodnou, zda je pro ně využití vizualizace vhodné v jejich podnikání.
Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě
Krejčová, Jitka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Novák, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá praktickou implementací konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) a tvorby sdílených hodnot (CSV), do podnikových činností společnosti Nestlé Česko, s. r. o. Nabízí stručné představení obou zmíněných konceptů, jejich základních principů a postup zavádění. Aplikace je ukázána na společnosti Nestlé, která se v oblasti společenské odpovědnosti a tvorby sdílených hodnot angažuje již dlouhou dobu. Práce poskytuje základní přehled činností a aktivit, které Nestlé dělá. V druhé polovině práce jsou představeny výsledky vlastního průzkumu týkající se nákupního chování spotřebitelů, jejich rozhodování, povědomí o CSR a CSV a znalosti značek zmíněné společnosti. Cílem práce je zjistit, zda zavedení těchto konceptů pozitivně ovlivňuje spotřebitele a zákazníky při nákupu potravinových výrobků společnosti Nestlé.
Specifika spotřebního chování Vietnamského spotřebitele
Vo Thi Ha, An ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze spotřebního chování vietnamského spotřebitele a jeho zvyklostem v souvislosti s kulturou a historickým vývojem země. Práce má za cíl zmapovat spotřební a nákupní zvyklosti v této poválečné rozvojové země. Dále práce sleduje rozdíly v chování spotřebitelů severní a jižní části Vietnamu. Teoretická část se věnuje nezbytné teorii spotřebního chování v obecné rovině a v praktické části je práce zasazena do konkrétního prostředí vietnamského státu. V závěru bakalářské práce jsou představena, zpracována a interpretována data získaná z vlastního výzkumu na výše zmíněné téma.
Marketingová strategie pekáren Paul na českém trhu
Křivová, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato bakalářská práce je členěná do čtyř částí. První kapitola se zabývá teoretickým vysvětlením pojmu marketing a jeho koncepcí. Druhá kapitola je věnována problematice marketingového plánování. Obsahuje a vysvětluje hlavní nástroje marketingového plánování. Těmi jsou především stanovení cíle a poslání podniku, SWOT analýza a segmentace, targeting a positioning. Třetí kapitola se zaměřuje na marketingový mix a uvádí definice jeho částí. Čtvrtá kapitola je zaměřena na pekárnu PAUL a aplikování části teoretické do praxe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.