Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovační politika Izraele
Křivová, Petra ; Müller, David (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Cílem této diplomové práce je porozumět izraelské inovační politice a nalézt v ní inspiraci pro inovační politiku českou. První kapitola práce se zabývá definováním teoretických pojmů v oblasti inovací a nástrojů měřících jak výkonnost inovační politiky, tak konkurenceschopnost ekonomiky jako takové. V kapitole druhé je rozebrána inovační politika Izraele, její počátky, faktory podporující inovační myšlení, vládní nástroje pro podporu inovací a úspěšné inovační projekty. Závěrečná kapitola obsahuje srovnání inovačních aspektů obou zemí, zhodnocení spolupráce a nalezenou inspiraci pro ČR.
Marketingová strategie pekáren Paul na českém trhu
Křivová, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato bakalářská práce je členěná do čtyř částí. První kapitola se zabývá teoretickým vysvětlením pojmu marketing a jeho koncepcí. Druhá kapitola je věnována problematice marketingového plánování. Obsahuje a vysvětluje hlavní nástroje marketingového plánování. Těmi jsou především stanovení cíle a poslání podniku, SWOT analýza a segmentace, targeting a positioning. Třetí kapitola se zaměřuje na marketingový mix a uvádí definice jeho částí. Čtvrtá kapitola je zaměřena na pekárnu PAUL a aplikování části teoretické do praxe.

Viz též: podobná jména autorů
3 KŘIVOVÁ, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.