Název: Marketingová strategie pekáren Paul na českém trhu
Překlad názvu: Marketing strategy of PAUL bakeries on the czech market
Autoři: Křivová, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chování zákazníka; marketing; marketingový mix; pekárna PAUL; positioning; segmentace; SWOT analýza; targeting; customer behavior; marketing; marketing mix; PAUL bakery; positioning; segmentation; SWOT analysis; targeting

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35259

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-161958


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet