Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Group Detection in Crowds Using Spatiotemporal Data
Říha, David ; Hartman, David (vedoucí práce) ; Neruda, Roman (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá detekcí skupin v davech a představuje algoritmus obohacený o sociologické poznatky o obvyklých formacích skupin mezi chodci. Navrhovaný algoritmus prokazuje srovnatelnou úspěšnost s existujícími řešeními - Time-sequence DBSCAN a Agglomerative Hierarchical Clustering, s využitím datasetu DIAMOR pro testování a porovnání. Kromě toho představujeme validační nástroj, který potenciálně dokáže zdokonalit výsledky existujících algoritmů na základě kritéria pro tvar skupiny, což vede k zlepšení přesnosti identifikace skupin. Klíčová slova: detekce skupin; clustering; analýza tvaru skupin; chování chodců;
Triboelectric Sensor – Application and Characterization
Riha, David
This work describes advantages and possibilities of use triboelectric sensors. Sensor is possible to use for estimation applied force and movement (displacement). It opens door to wide spectrum of use, finally the sensor could be used for fitness applications especially for estimations of any applied force.
Základní fond středověkých rukopisů v cisterciáckém klášteře ve Vyšším Brodě
Říha, David Michal ; Kubík, Viktor (vedoucí práce) ; Ottová, Michaela (oponent)
Résumé Ve své práci jsem si dal za úkol revizi katalogu Doc. Antonína Friedla, který napsal pro výstavu iluminovaných rukopisů vyšebrodských. Výstava proběhla v roce 1965 v Českých Budějovicích. Také jsem zjistit v jakém stavu rukopisy jsou, jak je o ně postaráno. Zmíněný katalog mnou byl rozšířen o rukopisy kaligraficky zdobené. S laskavým svolením bratří cisterciáků z Vyššího Brodu mi to bylo umožněno a mohl jsem pracovat s rukopisy, které katalog obsahuje i s rukopisy jež jsem do katalogu zařadil. Středem mého zájmu je Vyšebrodská gigantická bible (sig. CLV - CLVIX). Výzdoba těl iniciál v Gigantické bibli využívá z části aditivní konstrukce z románské tradice a z části gotické uzavřené formy s orámovanou výzdobou vnějších polí včetně motivu kazetového rámu. Ve vnitřních polích jsou velmi často monstra utvářena dle pozdně románských schémat, avšak oproti tomu barevná škála je založená na kontrastu podle gotických vzorů. Celkově lze výzdobu Bible shrnout do motivického repertoáru kolísajícího mezi přejímanými ohlasy francouzských gotických rukopisů spojovaných s pozdně románskou tradicí středoevropské knižní malby končícího 13. století. U některých vyšebrodských svazků, zvláště pak u třetího svazku Vyšebrodské gigantické bible (CLVII), jak již upozornil A. Friedl, můžeme sledovat sled práce ve skriptoriu a...
Triboelectric Sensing Systems
Riha, David
Triboelectric phenomenon, historically, is one of many problems which engineers wantedto be avoid. However nowadays this phenomenon seems to be useful source of electrical signalfor displacement measurement. In this work all sensing elements are made from pure PVDF byelectrospinning manufacturing method. Nano fibres, which are result of the process are placed toaluminium foil naturally without mechanical rectifying. Used material was tested only for triboelectriccharge generation, although piezoelectric phenomenon was expected. We were not able toquantify it by standard methods, probably due to chaotic structure and fabric behaviour of the finalproduct. Triboelectric phenomenon is possible to measure directly, and systems are more predictable.Finally, two modes were tested, and potential advantages and disadvantages were qualified.
Mocnění intervalových matic
Říha, David ; Hartman, David (vedoucí práce) ; Matonoha, Ctirad (oponent)
Cílem práce je prozkoumat způsoby jak spočítat intervalovou obálku pro mocninu intervalové matice, najít speciální případy, kdy je mocnění jednodušší než v obecném případě a tyto vyzkoumané způsoby implementovat pro program MATLAB. V práci budou představeny dva algoritmy pro výpočet obálky mocniny obecné intervalové matice. Jeden využívá spektrální rozklad, tedy rozklad založený na vlastních číslech a vlastních vektorech a druhý je založen na známém postupu binárního umocňování. Speciální případy zahrnují například nezáporné intervalové matice, nebo třetí mocninu diagonálně intervalových matic. Pro vyzkoumané metody je vysvětlena teorie, na které jsou postaveny a samotné metody jsou popsány jak slovně, tak kódem. Na konci práce je provedeno testování kvality výsledných intervalových obálek a časové náročnosti výpočtu.
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
Nemravová, Daniela ; Říha, David (vedoucí práce) ; Balek, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou positioningu značky a osobností obchodníka, a to zejména v souvislosti se společností Partners Financial services, a.s. (dále jen Partners). V první části jsou popsána teoretická východiska pojmu obchodník a rozdíly mezi tímto pojmem a pojmem prodejce. Dále tato část představí oblast marketingu, k čemu slouží a jeho dělení. Také se budu zabývat marketingovou strategií a výzkumem. Jedna z dalších částí popisuje značku, její hodnoty a význam. V praktické části je představen výzkum, který byl podle této práce proveden, a jeho výsledky. Na základě průzkumu bude vyhodnoceno, jak klienti reagují na chování obchodníka a jaké jsou podle nich charakteristiky správného a špatného vystupování. Následně budou vysvětleny a analyzovány dopady těchto aktivit na vnímání značky Partners samotnými klienty, což je zároveň i cílem mé práce.
Product placement a jeho vnímání českou populací
Marek, Lukáš ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou procesu vkládání produktů, služeb či značek do audiovizuálních děl, především pak do televizního vysílání, a jeho vnímáním českou populací. Cílem práce je přiblížit historii a vývoj product placementu, zanalyzovat ho jako část komunikačního mixu i jako marketingový nástroj a představit jeho různé druhy a novodobé trendy. Dále pojednat o legislativním rámci, který tuto formu reklamy upravuje, a také o pozitivních i negativních stránkách tohoto marketingového nástroje. Následně byl proveden marketingový výzkum pomocí dotazníku ohledně vnímání product placementu v kinematografii, seriálech a jiných audiovizuálních dílech. Práce zjišťuje vnímání a všeobecné znalosti o product placementu českými diváky. Z poznatků dotazníkového šetření jsou v závěru práce vydedukována možná opatření pro následnou příležitost zlepšení procesu vkládání výrobků nebo značek do audiovizuálních děl.
Sponzoring jako součást obchodní a marketingové strategie firmy
Hampl, Radek ; Říha, David (vedoucí práce) ; Urbánek, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu sponzoringu, jakožto jednoho z nástrojů marketingové a obchodní strategie firmy. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení samotného pojmu sponzoring a jeho postavení v rámci obchodní a marketingové strategie firmy. Praktická část této práce se zaměřuje na analýzu sponzoringových aktivit firem, které jsou partnery vedlejší specializace Sales Management, přičemž výzkum je založen na osobních rozhovorech s top manažery těchto firem.
Analýza konkurenčního prostředí společnosti Intelsol s. r. o.
Hrnčíř, Filip ; Říha, David (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí společnosti Intelsol s. r. o.. Cílem práce bylo porovnání konkurence a zjištění, jakou nad nimi může mít Intelsol konkurenční výhodu. Teoretická část je věnována základním pojmům jako je konkurence, konkurenční prostředí, analýza SWOT a Porterův model pěti konkurenčních sil. Další kapitoly teoretické práce jsou věnovány segmentaci trhu, marketingové komunikaci, získávání nových zákazníků a zákaznickému servisu. Praktická část popisuje odvětví, zabývá se vnitřní a vnější analýzou společnosti Intelsol, představuje hlavní konkurenty a následně je srovnává na základě vypracování SWOT analýzy a na základě Porterova modelu. Poslední část je věnována zákaznickému servisu a konkurenčním výhodám. Jedná se i o doporučení, které by mohl podnik Intelsol dále využít ve svém podnikatelském působení.
Online marketingové nástroje internetového obchodu a jejich efektivita na českém a polském trhu
Žižka, Jan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Jandl, Štěpán (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online marketingovými nástroji vybraného internetového obchodu. Hlavním cílem bakalářské práce je na základě provedených analýz vyhodnotit efektivitu zvolených online marketingových nástrojů na českém a polském trhu daného internetového obchodu. V závěru práce budou formulovány konkrétní doporučení pro provozovatele s výhledem na příští časové období.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Riha, David
3 ŘÍHA, David Michal
2 Říha, Daniel
3 Říha, David Michal
3 Říha, Dušan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.