Název: Implementace marketingové komunikace firmy Adidas v partnerských fitness centrech
Překlad názvu: Implementation in marketing communication of Adidas company in partner Fitness Centers
Autoři: Bártová, Monika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chování zákazníka; identita firmy; marketing; marketing mix; marketingová komunikace; podpora prodeje; propagace; sponzoring; vztah k veřejnosti; corporate identity; customer behavior; marketing; marketing communication; marketing mix; promotion; public relations; sales promotion; sponsorship

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/72371

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-341493


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet