| |
|
Spokojenost zákazníků
Němec, Filip ; Sehnal, Stanislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zhodnocení spokojenosti zákazníků vybrané restaurace za pomoci Porterovy analýzy, SWOT analýzy, analýzy marketingového mixu, shlukové a regresní analýzy a testu kontingence a návrh opatření, která povedou ke zlepšení její úrovně. Práce se dělí na tři základní části - teoretickou, analytickou a návrhovou. První část popisuje teoretická východiska v oblasti spokojenosti zákazníka. Například to, jak se spokojenost měří a jak se zákazník chová. Následná analytická část se zaměřuje na vyhodnocení spokojenosti zákazníků dané restaurace a interpretaci výsledků. V poslední části práce jsou vzhledem k výsledkům analýz navržena nová opatření, která povedou ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků restaurace.
|
|
Spokojenost zákazníků
Němec, Filip ; Sehnal, Stanislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zhodnocení spokojenosti zákazníků vybrané restaurace za pomoci Porterovy analýzy, SWOT analýzy, analýzy marketingového mixu, shlukové a regresní analýzy a testu kontingence a návrh opatření, která povedou ke zlepšení její úrovně. Práce se dělí na tři základní části - teoretickou, analytickou a návrhovou. První část popisuje teoretická východiska v oblasti spokojenosti zákazníka. Například to, jak se spokojenost měří a jak se zákazník chová. Následná analytická část se zaměřuje na vyhodnocení spokojenosti zákazníků dané restaurace a interpretaci výsledků. V poslední části práce jsou vzhledem k výsledkům analýz navržena nová opatření, která povedou ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků restaurace.
|
| |
|
Webové rozhraní informačního systému Helios
Sehnal, Stanislav ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je navrhnout a vytvořit webové rozhraní, které bude sloužit zákazníkům firmy Safiral s.r.o. Díky tomuto rozhraní mohou zákazníci sledovat online faktury, expediční listy. Budou automaticky informování prostřednictvím emailu o stavu objednávky během zpracování dané zakázky od potvrzení objednávky až po expedici.
|