Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 199 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace v oblasti atopické kosmetiky
Šedivá, Zuzana ; Wagnerová, Hana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingu a marketingového mixu. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingového mixu, ale také komunikačního mixu, ve kterém jsou jednotlivé nástroje podrobně vysvětlené. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum trhu výrobku, a jsou doporučeny návrhy na zlepšení komunikace společnosti vůči zákazníkům.
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace na sociálních sítích
Šedivá, Zuzana ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingové komunikace, komunikačního mixu a marketingu na sociálních sítích. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum v oblasti influencer marketingu, a jsou doporučeny návrhy ke zlepšení činnosti influencerů vůči sledujícím, a především k inspiraci společností nevyužívající tuto formu propagace na sociálních sítích.
Zavedení Influencer marketingu v konkrétní společnosti
Matyášová, Gabriela ; Šedivá, Zuzana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zavedením influencer marketingu v konkrétní společnosti. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu, komunikačního mixu a marketingu na sociálních sítích. V druhé části je zpracována analytická část, kde je proveden návrh na implementaci influencer marketingu ve společnosti. Na základě analytické části jsou navrženy návrhy a doporučení pro snadnější zapojení influencer marketingu do strategie značky a také pro jednotlivé influencery.
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace na sociálních sítích
Šedivá, Zuzana ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingové komunikace, komunikačního mixu a marketingu na sociálních sítích. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum v oblasti influencer marketingu, a jsou doporučeny návrhy ke zlepšení činnosti influencerů vůči sledujícím, a především k inspiraci společností nevyužívající tuto formu propagace na sociálních sítích.
Marketingová komunikace v oblasti atopické kosmetiky
Šedivá, Zuzana ; Wagnerová, Hana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingu a marketingového mixu. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingového mixu, ale také komunikačního mixu, ve kterém jsou jednotlivé nástroje podrobně vysvětlené. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum trhu výrobku, a jsou doporučeny návrhy na zlepšení komunikace společnosti vůči zákazníkům.
Analýza požadavků na zavedení nového CRM v bankovním prostředí
Zacharova, Natalie ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o inženýrství požadavků, tedy oblasti, která zahrnuje jak správu požadavků, tak jejich vývoj pro softwarovou aplikaci. Cílem této práce je na základě vlastních pracovních zkušeností vyhodnotit možnosti specifikace a analýzy požadavků na vybraný typ aplikace. Toho je dosaženo v praktické části, kde jsem aplikovala doporučené techniky inženýrství požadavků na vybraný bankovní proces. Výstupem praktické části je dokument se specifikací funkčních požadavků pro implementaci vybraného procesu v Microsoft Dynamics CRM. V teoretické části jsem objasnila základní pojmy související s problematikou CRM a popsala techniky best practices používané při analýze požadavků. Tato práce tudíž může sloužit jako příručka pro junior analytiky začínající svoji pracovní kariéru vývojem požadavků.
Vzdělávací mobilní aplikace v leteckém provozu
Polyakova, Lyudmila ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem této práce je seznámit čtenáře s novou produktivní formou vzdělávaní m-learning v leteckém provozu. Práce se zaměřuje na mobilní vzdělávací aplikace jak pro piloty, tak i pro letecké mechaniky. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy a definice, které s danou problematikou souvisí. Dále jsou popsány kategorie leteckých mobilních vzdělávacích aplikací, jejich dostupnost a použití v praxi. Je uvedena současná situace s leteckými mobilními vzdělávacími aplikacemi ve světě a v České republice. Předmětem praktické části je analýza mobilních vzdělávacích aplikací z leteckého provozu. Analýza jednotlivých aplikací je provedena za pomocí stanovených metrik a SWOT analýzy. Výstupem této analýzy je posouzení, zda jsou zvolené aplikace pro vzdělávání pilotů a leteckých mechaniků vhodné, jednoduché k využívaní a jaké přináší silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby.
Grafická a webová prezentace advokátní kanceláře
Zoufalý, David ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit grafický manuál a webové stránky pro nově vznika-jící advokátní kancelář. Nejdůležitějším prvkem v grafickém manuálu je logo a prezentace jeho významu a způsobu používání v konkrétních případech. Webové stránky musejí být dobře rozvržené, musejí obsahovat všechny potřebné informace a být plně funkční. Na začátku této práce je popsán postup tvorby loga, jaké atributy musí dobré logo splňovat, jaké typy log rozlišujeme a co by logo mělo vyjadřovat. Dále je zde popsán význam barev a práce s písmy. Díky tomu je čtenáři přiblíženo, proč bylo nutné v praktické části postupovat při tvorbě loga komplexně. V druhé kapitole teoretické části je čtenáři přiblíže-no, co všechno stojí za zobrazením jedné webové stránky, kolik let vývoje a jaké množství informačních a komunikačních technologií. V praktické části je podrobně popsán postup tvorby loga a grafického manuálu, jaké barvy a písmo bylo vybráno a z jakého důvodu, jaký symbol je navržen a jaké varianty loga lze používat. Poslední část práce se zabývá postupem vývoje webových stránek postavených na HTML5, od navržení layoutu, přes programování a testování, až po nasazení do ostrého provozu.
Porovnání mobilních aplikací pro podporu výuky programování v jazyce Java
Sudarikova, Svetlana ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Táto bakalářská práce zkoumá možnost použití mobilních aplikací k podpoře výuky programování v Javě a zjednodušení učebnícho procesu pro studenty. Hlavním cílem této práce je porovnání mobilních aplikací aktuálně existujících na trhu pro výuku programování v jazyce Java a zjistit, jestli některé z ní mohou být použity jako instrument podpoující výuku programování v jazyce Java na univerzitě. Teoretická část obsahuje výzkum, cílem kterého je zjistit místo tohoto typu aplikací mezi ostatními a zjistit, jaké jsou názory na jejich efektivitu mají odbornici a uživatele. Druhá část je praktická, obsahuje vyhodnocení dotazníků, kteří vyplnováli studenti Výsoké školy ekonomické v Praze, cílem kterého je zjistit názory a aktuální zkušenosti studentů s tímto typem aplikací. Následuje porovnání mobilních aplikací, které mohou být využity k výuce jazýka Java.
Srovnání reportingových aplikací pro mobilní zařízení
Stejskal, Karel ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na trh mobilních zařízení a možnosti jejich využití pro prezentaci klíčových podnikových dat pomocí reportingových aplikací. Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na trh jak mobilních zařízení, tak i dostupných reportingových aplikací komerčních dodavatelů, kteří hrají zásadní roli v tomto segmentu. Dále pak srovnání těchto aplikací pomocí vícekriteriálního hodnocení na základě sestaveného seznamu kritérií a určení nejvhodnější aplikace, která v tomto srovnání získala nejvyšší hodnocení. Konečným výstupem je tabulka porovnávaných aplikací obsahující přidělená hodnocení u jednotlivých kritérií. Práce slouží k základní orientaci na trhu mobilních reportingových aplikací. Výsledky srovnání jednotlivých aplikací mohou být užitečným zdrojem informací pro společnosti, které plánují jejich integraci v podnikovém informačním systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 199 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Šedivá, Zoja
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.