Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,296 záznamů.  začátekpředchozí1240 - 1249dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace ve společnosti Infinit
Seemannová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je provedení analýzy komunikačního mixu ve společnosti Infinit, konkrétně pobočky Vodního a saunového světa v Praze. Dále se budu zabývat ostatními nedostatky v oblasti marketingové komunikace, kde na závěr představím vlastní návrh kampaně, ve které poukáži na způsob řešení slabých stránek. Praktická část bude zpracováno na základě vlastních zkušeností s touto firmou a osobních schůzek s PR manažerkou a majitelem podniku.
Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků
Lenková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato práce se zabývá různými typy věrnostních programů, které analyzuji a popisuji jejich vliv na loajalitu zákazníků. První kapitola se zabývá marketingovou komunikací, která je dále dělena na osobní a neosobní komunikaci, komerční komunikaci, ATL a BTL komunikaci a B2B a B2C komunikaci. Druhá kapitola se věnuje Sales promotion. Třetí kapitola se zabývá pojmem zákazník a vlivy, které působí na jeho rozhodování. Čtvrtá kapitola se věnuje pojmům loajalita, loajální zákazník, oddaný zákazník atd. Pátá kapitola se věnuje věrnostním programům. Šestá kapitola je zaměřena na konkrétní věrnostní programy. V sedmé kapitole tyto věrnostní programy porovnávám. Osmá kapitola se zabývá způsoby měření loajality.
Marketingová strategie společnosti L ´Oréal.
Výletová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Frýbort, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti L'Oréal. Na základě teoretického objasnění je analyzována marketingová strategie společnosti. Důležitým východiskem práce je také vznesení návrhů na vylepšení této strategie.
Komunikační strategie CuteShop s.r.o.
Králíková, Zuzana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Diplomová práce zkoumá současnou komunikační strategii společnosti provozující internetové obchody a předkládá doporučení, jak by měla být tato strategie upravena. Teoretická část popisuje komunikační strategii, komunikační mix, internetový marketing a také internetové obchodování. Praktická část představuje komunikační strategii společnosti CuteShop s.r.o. Dále je uvedena výzkumná část, která zkoumala spokojenost zákazníků s komunikační strategií. V závěru práce jsou uvedena všechna doporučení, jak by měla společnost vylepšit komunikační strategii tak, aby oslovila více zákazníků.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Pátková, Andrea ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Šorfová, Petra (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat společnost Autobenex, spol. s.r.o. Provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit jejich současný stav a případně navrhnout doporučení, které by vedla ke zlepšení situace ve společnosti.
PR aktivity společnosti Kofola a vyhodnocení jejich efektivnosti
Dvořáková, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Teoretická část mé práce se zabývá popsáním marketingu a jednotlivých složek marketingové komunikace. Pozornost je věnována problematice public relations a jejich hlavním nástrojům. Praktická část popisuje jednotlivé PR aktivity společnosti Kofola, obsahuje jejich zhodnocení a také navržení určitých opatření pro zvýšení jejich efektivnosti.
Zahraniční veletrh v praxi vybrané české firmy
Kutálková, Silvie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení úspěšnosti účasti na veletrhu Ambiente 2010 formou analýzy získaných informací z dotazníkového šetření a následné vytvoření návrhu řešení, jak dále zlepšit současnou situaci. V úvodu práce vysvětluji pojem veletrh. Kapitola věnovaná tématu veletrhů má za cíl pomoci pochopit úlohu veletrhů v marketinkové komunikaci. V této kapitole vytyčuji cíle, které je nutno si definovat při zvažování účasti na veletrhu, a zaznívá tu rovněž porovnání pozitiv i negativ účasti na veletrzích. V této části uvádím, jak obecně vypadá průběh přípravné a realizační práce na veletrhu. V další části se již věnuji Tescomě. Úvodem tohoto oddílu seznamuji čtenáře o všeobecných informacích o společnosti a uvádím její cíle expanze do světa. Následující kapitola se věnuje popisu přípravných prací na veletrh Ambiente konající se ve Frankfurtu nad Mohanem. V následující části se zabývám dotazníkovým šetřením. Součástí dotazníků jsou otázky jak na návštěvníky veletrhu, tak i vystavovatele. Část dotazníků se konkrétně týká Tescomy. Prostřednictvím analýzy tohoto šetření vyhodnocuji celkovou úspěšnost přípravných prací a prezentace Tescomy na veletrhu. V závěrečné fázi této práce nastiňuji možná řešení při objevení možných nedostatků ze strany Tescomy.
Aplikace marketingu na trhu rybářských potřeb
Skalický, Karel ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Freylich, Václav (oponent)
Bakalářská práce pojednává o marketingu, respektive marketingovém mixu na trhu rybářských potřeb. Cílem práce je představit trh rybářských potřeb, jeho marketingová specifika, přiblížit pohled na marketingové aktivity firmy Rybářské centrum s.r.o. a doporučení nových marketingových strategií, které by dopomohly k růstu firmy. V teoretické části jsou představeny všechny důležité pojmy, týkající se marketingu a marketingového mixu. Dále je popsán trh rybářských potřeb, jeho marketingová specifika zaměřená na jednotlivé složky marketingu a marketingového mixu. Následně je představena firma Rybářské centrum s.r.o., zhodnocení stávajících marketingových aktivit a doporučení nových marketingových strategií pro zvýšení objemu prodeje a rentability firmy. V závěru je celá práce shrnuta a vyhodnocen cíl práce.
Marketingová komunikace T-Mobile
Zemanová, Tereza ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace T-Mobile" je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část má za úkol čtenářům přiblížit základní pojmy a nástroje marketingové komunikace, včetně nových a stále aktuálnějších moderních trendů v této oblasti. Praktická část mapuje trh mobilních operátorů v České republice a nastiňuje, jak se nástroje marketingové komunikace používají v konkrétní firmě včetně praktických ukázek již proběhlýchch kampaní.
Marketingová komunikace v cestovním ruchu
Kashkina, Katsiaryna ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Filip, Martin (oponent)
Předmětem bakalářské práce (studia a výzkumu) je firma "1000 turov" a její činnost z hlediska formování politiky prodeje na trhu turistických služeb. Cílem je nalezení způsobů zajištění a zvýšení prodeje produktů firmy v oblasti turistického ruchu, a to především na základě analýzy v rámci možností marketingové komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,296 záznamů.   začátekpředchozí1240 - 1249dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.