|
Marketingová komunikace ve společnosti Infinit
Seemannová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je provedení analýzy komunikačního mixu ve společnosti Infinit, konkrétně pobočky Vodního a saunového světa v Praze. Dále se budu zabývat ostatními nedostatky v oblasti marketingové komunikace, kde na závěr představím vlastní návrh kampaně, ve které poukáži na způsob řešení slabých stránek. Praktická část bude zpracováno na základě vlastních zkušeností s touto firmou a osobních schůzek s PR manažerkou a majitelem podniku.
|
|
Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků
Lenková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato práce se zabývá různými typy věrnostních programů, které analyzuji a popisuji jejich vliv na loajalitu zákazníků. První kapitola se zabývá marketingovou komunikací, která je dále dělena na osobní a neosobní komunikaci, komerční komunikaci, ATL a BTL komunikaci a B2B a B2C komunikaci. Druhá kapitola se věnuje Sales promotion. Třetí kapitola se zabývá pojmem zákazník a vlivy, které působí na jeho rozhodování. Čtvrtá kapitola se věnuje pojmům loajalita, loajální zákazník, oddaný zákazník atd. Pátá kapitola se věnuje věrnostním programům. Šestá kapitola je zaměřena na konkrétní věrnostní programy. V sedmé kapitole tyto věrnostní programy porovnávám. Osmá kapitola se zabývá způsoby měření loajality.
|
| |
|
Komunikační strategie CuteShop s.r.o.
Králíková, Zuzana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Diplomová práce zkoumá současnou komunikační strategii společnosti provozující internetové obchody a předkládá doporučení, jak by měla být tato strategie upravena. Teoretická část popisuje komunikační strategii, komunikační mix, internetový marketing a také internetové obchodování. Praktická část představuje komunikační strategii společnosti CuteShop s.r.o. Dále je uvedena výzkumná část, která zkoumala spokojenost zákazníků s komunikační strategií. V závěru práce jsou uvedena všechna doporučení, jak by měla společnost vylepšit komunikační strategii tak, aby oslovila více zákazníků.
|
| |
| |
|
Zahraniční veletrh v praxi vybrané české firmy
Kutálková, Silvie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení úspěšnosti účasti na veletrhu Ambiente 2010 formou analýzy získaných informací z dotazníkového šetření a následné vytvoření návrhu řešení, jak dále zlepšit současnou situaci. V úvodu práce vysvětluji pojem veletrh. Kapitola věnovaná tématu veletrhů má za cíl pomoci pochopit úlohu veletrhů v marketinkové komunikaci. V této kapitole vytyčuji cíle, které je nutno si definovat při zvažování účasti na veletrhu, a zaznívá tu rovněž porovnání pozitiv i negativ účasti na veletrzích. V této části uvádím, jak obecně vypadá průběh přípravné a realizační práce na veletrhu. V další části se již věnuji Tescomě. Úvodem tohoto oddílu seznamuji čtenáře o všeobecných informacích o společnosti a uvádím její cíle expanze do světa. Následující kapitola se věnuje popisu přípravných prací na veletrh Ambiente konající se ve Frankfurtu nad Mohanem. V následující části se zabývám dotazníkovým šetřením. Součástí dotazníků jsou otázky jak na návštěvníky veletrhu, tak i vystavovatele. Část dotazníků se konkrétně týká Tescomy. Prostřednictvím analýzy tohoto šetření vyhodnocuji celkovou úspěšnost přípravných prací a prezentace Tescomy na veletrhu. V závěrečné fázi této práce nastiňuji možná řešení při objevení možných nedostatků ze strany Tescomy.
|
|
Aplikace marketingu na trhu rybářských potřeb
Skalický, Karel ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Freylich, Václav (oponent)
Bakalářská práce pojednává o marketingu, respektive marketingovém mixu na trhu rybářských potřeb. Cílem práce je představit trh rybářských potřeb, jeho marketingová specifika, přiblížit pohled na marketingové aktivity firmy Rybářské centrum s.r.o. a doporučení nových marketingových strategií, které by dopomohly k růstu firmy. V teoretické části jsou představeny všechny důležité pojmy, týkající se marketingu a marketingového mixu. Dále je popsán trh rybářských potřeb, jeho marketingová specifika zaměřená na jednotlivé složky marketingu a marketingového mixu. Následně je představena firma Rybářské centrum s.r.o., zhodnocení stávajících marketingových aktivit a doporučení nových marketingových strategií pro zvýšení objemu prodeje a rentability firmy. V závěru je celá práce shrnuta a vyhodnocen cíl práce.
|
|
Marketingová komunikace T-Mobile
Zemanová, Tereza ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace T-Mobile" je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část má za úkol čtenářům přiblížit základní pojmy a nástroje marketingové komunikace, včetně nových a stále aktuálnějších moderních trendů v této oblasti. Praktická část mapuje trh mobilních operátorů v České republice a nastiňuje, jak se nástroje marketingové komunikace používají v konkrétní firmě včetně praktických ukázek již proběhlýchch kampaní.
|
|
Marketingová komunikace v cestovním ruchu
Kashkina, Katsiaryna ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Filip, Martin (oponent)
Předmětem bakalářské práce (studia a výzkumu) je firma "1000 turov" a její činnost z hlediska formování politiky prodeje na trhu turistických služeb. Cílem je nalezení způsobů zajištění a zvýšení prodeje produktů firmy v oblasti turistického ruchu, a to především na základě analýzy v rámci možností marketingové komunikace.
|