Název: Marketingová strategie společnosti L ´Oréal.
Překlad názvu: Marketing strategy of L´Oréal
Autoři: Výletová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Frýbort, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komerční komunikace; L´Oréal; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingové řízení; Comercial communication; L´Oréal; Marketing; Marketing communication; Marketing proceedings; Marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21021

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16991


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet