Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 377 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cause Related marketing v ČR
Balatková, Táňa ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Gerbery, Juraj (oponent)
Bakalářská práce na téma Cause Related Marketing v ČR se zabývá problematikou spojenectví neziskové organizace a komerční firmy za účelem dobročinného projektu. Nejprve je toto téma představeno na teoretické úrovni, kdy je vysvětlen samotný pojem, dále je také zmíněn vývoj této marketingové aktivity, její přínosy pro společnost a celkový smysl. Také jsou v práci identifikovány jednotlivé formy, které jsou pro zavedení podobných projektů často využívány a zaznamenány jsou i výhody a možná rizika, která můžou projekty Cause Related Marketingu provázet. Dále jsou představeny dvě úspěšné případové studie, které proběhly v minulosti a poukazují na možný úspěch a efektivnost dobře připravené CRM kampaně. Poslední část práce je zaměřena na vlastní výzkum na téma Cause Related Marketing, který byl prováděn pomocí dotazníků a zkoumal názory a postoje mladé generace týkající se projektů Cause Related Marketingu v České republice.
Analýza marketingové strategie značky Jacobs
Dinh Huyen, Trang ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Menčík, Lukáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií značky Jacobs, která patří mezi globální značky firmy Jacobs Douwe Egberts. Cílem práce je analýza marketingové strategie a na základně vlastního dotazníkového šetření navrhnout aktivity na zlepšení té stávající. V teoretické části jsou shrnuty stěžejní teoretické poznatky o marketingu obecně, značce a její roli v marketingu je věnována jedna subkapitola. Tyto teoretické poznatky dále poslouží jako podklad v praktické části. Praktická část se zprvu zabývá analýzou trhu kávy v ČR, poté se zaměřuje na značku Jacobs samotnou. V této části se zabývá se jednotlivými politikami, konkurencí společnosti, vnější a vnitřní analýzou a také SWOT analýzou. Součástí praktické části je také dotazníkové šetření, na základě předcházejících analýz a dotazníkového šetření jsou v závěrečné části práce vypracovány návrhy na vylepšení marketingové strategie.
Marketingová analýza dermokosmetických leaderů v České republice
Třískalová, Pavlína ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hřídelová, Karla (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je Marketingová analýza dermokosmetických leaderů v České republice. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První tři kapitoly hovoří postupně o marketingu, značce a její roli v marketingu a teoreticky vymezují marketingový výzkum trhu. Čtvrtá kapitola pak představuje dermokosmetický trh v ČR. Poslední kapitola se zabývá terénním šetřením (dotazník a Mystery Shopping), které slouží ke zjištění samotného cíle bakalářské práce. Cílem je zjistit korelaci mezi značkou doporučovanou lékárníkem v Praze a povědomím o značce mezi konečným spotřebitelem.
Analýza značky společnosti Slevomat
Zachová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce, na téma analýza značky Slevomat, se zabývá vnímáním této značky koncovými zákazníky. Vnímaná image je zjišťována na základě vlastního dotazníkového šetření. Diplomová práce se skládá z jedné teoretické a tří prakticky zaměřených kapitol. První kapitola slouží jako teoretický podklad k pochopení celé práce. Druhá část je zaměřená na vybranou společnost. Na její představení, SWOT analýzu, analýzu konkurence a na analýzu její stávající značkové strategie. Třetí kapitola popisuje průběh dotazníkového šetření a poskytuje jeho vyhodnocení. V závěrečné kapitole jsou uvedena možná doporučení do budoucna.
Návrh na vylepšení komunikační strategie VOŠ Michael
Hrubešová, Dominika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jaroš, Radek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií VOŠ Michael. Cílem práce je definovat stávající komunikační strategii školy, najít její nedostatky a navrhnout možné způsoby zlepšení. První kapitola se zabývá podstatou marketingové komunikace a vším, co k tomu patří, definicí komunikačního mixu, novodobých trendů, marketingového výzkumu a tržní segmentace. Druhá kapitola představuje zkoumaný subjekt a popisuje jeho komunikační strategii. Třetí kapitola navrhuje způsoby zlepšení komunikace. Závěr práce shrnuje zjištěné informace.
Analýza a návrh komunikační strategie hudebního studia Startouch
Mitchev, Dobrin Dantchov ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Ivanov, Borislav (oponent)
Téma diplomové práci je Analýza a návrh komunikační strategie hudebního studia Startouch. Jedná se o multimediální studio, které nabízí audiovizuální produkci, nahrávání a postprodukci zvuku. Studio nabízí velmi široké spektrum služeb týkajících se tvorby videí, hudby a umění. Pro naplnění cíle práce jsem zkombinoval teoretické znalosti komerčních komunikací a terénní výzkum, které mě navedly k závěrečnému zhodnocení komunikace studia a návrhu na vylepšení. Diplomovou práci jsem rozdělil na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabyvá podrobnou teorií marketingové a komerční komunikace a praktická konkrétní vybranou firmou. V práci charakterizuji podnik, jeho služby a následně je provedena analýza stávající komunikace. Poslední část obsahuje dotazníkove šetření, jeho zhodnocení a výsledné doporučení budoucí komunikace studia
Komunikační strategie pro mobilní aplikaci Spendee
Berezňáková, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Chmelka, Miroslav (oponent)
Cílem práce je návrh a doporučení komunikační strategie pro finanční aplikaci Spendee na základě její analýzy a analýzy konkurence. Součástí diplomové práce bylo i dotazníkové šetření na téma vnímání finančních technologií a zabezpečení osobních údajů, které dále pomohlo při sestavení návrhů budoucí komunikace.
Image značky Mattoni
Hašková, Denisa ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat image značky Mattoni na trhu v České republice. Práce je rozdělena do tří kapitol. První část se zabývá teoretickými východisky, charakterizuje značku jako takovou, její image a komunikaci. Druhá kapitola se věnuje společnosti Karlovarské minerální vody a jejím dceřiným značkám. Podrobně je pak rozebrána značka Mattoni, její portfolio, angažovanost v různých oblastech a zajímavé způsoby komunikace. Poslední kapitola je určena samotnému výzkumu image značky Mattoni na trhu v České republice a následné SWOT analýze. Poté jsou shrnuty výsledky a navržena doporučení do budoucna.
Marketingové komunikace společnosti ZOOT a.s.
Veselý, David ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingové komunikace společnosti ZOOT a.s., která je provozovatelem největšího internetového obchodu s módou na českém trhu. Cílem práce je zjistit vnímání této společnosti s ohledem na její marketingové aktivity. Teoretická část práce definuje pojem marketing, věnuje se formám marketingových komunikací, on-line a off-line komunikacím a také oblasti fashion marketingu. V praktické části je představena společnost ZOOT a.s., její koncept, dále je sestavena SWOT analýza společnosti a analýza jejích stávajících forem marketingových komunikací. Součástí je i vlastní výzkum, jehož výstupem je analýza vnímání společnosti v České republice.
MINI Brand and its Rebranding on the Czech Market
Laškodyová, Ivana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Práca sa zoaberá analýzou značky MINI na českom trhu, jej vnímaním spotrebiteľmi, historickým vývojom značky a súčasnou lokálnou marketingovou stratégiou a komunikáciou, vrátane definovania cieľovej skupiny, konkurentov a hlavných hodnôt značky. Cieľom práce je popísať zmeny, ktorými značka prešla v posledných rokoch a hlavné procesy rebrandingu. V teoretickej časti je popísaná značka MINI, jej analýza na českom trhu a globálne riadený rebranding. Na základe teoretickej časti bola v praktickej časti vypracovaná štúdia vnímania značky MINI v Českej republike s dôrazom na zmeny, ktorými značka prechádza, zosumarizovanie skutočností a doporučenie pre budúci vývoj značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 377 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.