Název:
Marketingová komunikace v cestovním ruchu
Překlad názvu:
Marketing communication in tourism
Autoři:
Kashkina, Katsiaryna ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Filip, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce (studia a výzkumu) je firma "1000 turov" a její činnost z hlediska formování politiky prodeje na trhu turistických služeb. Cílem je nalezení způsobů zajištění a zvýšení prodeje produktů firmy v oblasti turistického ruchu, a to především na základě analýzy v rámci možností marketingové komunikace.Subject of this bachelor paperwork (study and research) is a firm "1000 Turov" and its activities from the perspective of policy-market sales of tourist services. The aim is to find ways of ensuring and improving product sales company in the tourism, particularly the analysis of the possible marketing communication strategy.
Klíčová slova:
cestovní ruch; marketingová komunikace; podpora prodeje; marketing communication; promotion; sales; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20237