Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Autorskoprávní ochrana počítačových programů
Pátková, Andrea ; Holcová, Irena (vedoucí práce) ; Křesťanová, Veronika (oponent)
Resumé Tato práce se zabývá úpravou autorskoprávní ochrany počítačových programů. Jejím cílem bylo popsat v základních rysech účinnou právní úpravu ochrany počítačových programů v České republice, neboť se jedná o velmi aktuální a dynamické téma, jehož se dotýká náš každodenní život. Práce je členěna celkem do dvanácti kapitol, kde stěžejní část lze spatřovat v desáté a jedenácté kapitole. V úvodní kapitole vymezuji nutnost autorskoprávní ochrany počítačových programů a vytyčuji cíle této práce. V následující kapitole shrnuji pokusy definovat počítačový program i to, proč není zcela vhodná doslovná definice. Třetí kapitola je pak zaměřena na základní pojmy prolínající autorské právo a podmínky pro to, aby byl výtvor považován za dílo ve smyslu autorského zákona. Následuje nástin mezinárodní regulace a historie autorskoprávní ochrany počítačových programů. Šestá kapitola je pak už zaměřena přímo na postavení počítačového programu v oblasti autorského práva, která pomáhá znázornit odlišnosti od autorského díla v obecném smyslu. Sedmá a osmá kapitola se pak zabývá vznikem a obsahem autorských práv, přičemž jsem se zejména zaměřila na rozbor práv majetkových. Následoval výčet výjimek z výlučných autorských práv, jejichž úprava je dle mého názoru podle aktuálně platné legislativy poměrně obsáhlá. Jádro práce je...
Strategie podniku
Pátková, Andrea ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Janošíková, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce je zpracovat strategickou analýzu společnosti Forest Gamp, s.r.o. Provést externí a interní analýzu a na základě těchto analýz zjistit postavení na trhu a navrhnout strategii.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Pátková, Andrea ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Šorfová, Petra (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat společnost Autobenex, spol. s.r.o. Provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit jejich současný stav a případně navrhnout doporučení, které by vedla ke zlepšení situace ve společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
1 Patková, Alžběta
7 Patková, Aneta
4 Patková, Anna
1 Pátková, Adéla
1 Pátková, Alena
7 Pátková, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.