Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zahraniční veletrh v praxi vybrané české firmy
Kutálková, Silvie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení úspěšnosti účasti na veletrhu Ambiente 2010 formou analýzy získaných informací z dotazníkového šetření a následné vytvoření návrhu řešení, jak dále zlepšit současnou situaci. V úvodu práce vysvětluji pojem veletrh. Kapitola věnovaná tématu veletrhů má za cíl pomoci pochopit úlohu veletrhů v marketinkové komunikaci. V této kapitole vytyčuji cíle, které je nutno si definovat při zvažování účasti na veletrhu, a zaznívá tu rovněž porovnání pozitiv i negativ účasti na veletrzích. V této části uvádím, jak obecně vypadá průběh přípravné a realizační práce na veletrhu. V další části se již věnuji Tescomě. Úvodem tohoto oddílu seznamuji čtenáře o všeobecných informacích o společnosti a uvádím její cíle expanze do světa. Následující kapitola se věnuje popisu přípravných prací na veletrh Ambiente konající se ve Frankfurtu nad Mohanem. V následující části se zabývám dotazníkovým šetřením. Součástí dotazníků jsou otázky jak na návštěvníky veletrhu, tak i vystavovatele. Část dotazníků se konkrétně týká Tescomy. Prostřednictvím analýzy tohoto šetření vyhodnocuji celkovou úspěšnost přípravných prací a prezentace Tescomy na veletrhu. V závěrečné fázi této práce nastiňuji možná řešení při objevení možných nedostatků ze strany Tescomy.
Vzdělávací program Evropského sociálního fondu ? aplikace na projekt ?Event marketing v cestovním ruchu? pro ČR
Kutálková, Silvie ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Borgström, Anna (oponent)
Bakalářská práce zpracovává téma financování vzdělávacích programů EU, konkrétně financování a realizaci vzdělávacího programu v ČR "Event marketing v cestovním ruchu", jenž je spolufinancován Evropským sociálním fondem. Práce porovnáná požadavky ESF na realizátora projektu s jeho vlastním návrhem a konečnou realizací vzdělávacího projektu. Značná část práce je věnována konečnému výstupu organizačních činností, hodnotí přínos projektu pro cestovní ruch a návrhy na zatraktivnění kraje, ve kterém se workshop konal.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.