Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 119 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spotřebního chování v oblasti biopotravin
Matějková, Jana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu informovanosti a povědomí spotřebitelů v oblasti ekologického zemědělství a bioprodukce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicemi základních ekonomických pojmů jako je spotřebitel a spotřební chování, popisuje kupní rozhodovací proces a jeho fáze a obsahuje faktory, které ovlivňují rozhodování spotřebitele a souvisejí s tzv. černou skříňkou. Dále popisuje základní principy ekologického zemědělství a biopotraviny, včetně jejich značení a kontroly. V praktické části je uveden vlastní marketingový výzkum, který byl proveden za pomoci kvantitativní metody formou dotazníkového šetření. Je zaměřen na znalosti a nákupní chování spotřebitelů v oblasti biopotravin. Cílem práce je zjistit povědomí českých spotřebitelů o ekologickém zemědělství a jeho produktech a analyzovat spotřební chování v oblasti biopotravin.
Média a jejich vliv na děti
Phamová, Tra Giang ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Bakalářská práce pojednává o médiích a jejich vlivu na děti ve věku od 10 do 15 let. V teoretické části jsou definovány pojmy média, jejich funkce a druhy. Následně se práce zabývá vlivem médií na volnočasové aktivity, na násilí a na jejich nebezpečné působení. Cílem praktické části bylo zjistit, do jaké míry média ovlivňují děti a která média využívají nejčastěji a toto zjištění porovnat mezi dětmi z Prahy a z Pardubického kraje, a to z důvodu porovnání velikosti krajů, zda jsou děti žijící v hlavním městě více ovlivněny médii než děti žijící v menších městech, a z jakého důvodu tomu tak je. Vlastní výzkum byl proveden dotazníkovým šetřením.
Ochrana spotřebitele v rámci finančních produktů
Kunešová, Kristýna ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení situace na Českém trhu v rámci finančních produktů. Autor si vybral pouze bankovní a leasingové poskytovatele úvěrů, hypoték a leasingu. Práce je rozdělena na 2 části: teoretickou a praktickou. Do teoretické části autor zahrnul historii a současnou právní úpravu v České republice a budoucí změna na trhu finančních produktů. Dále jsou v práci uvedeny státní či nestátní organizace, které se zabývají ochranou spotřebitele na finančním trhu. V praktické části jsou uvedeny nejúspěšnější bankovní instituce a leasingová společnost poskytující úvěry, hypotéky a leasing. Práce se též zabývá otázkou uzavření smlouvy a potřebnými dokumenty k žádosti o finanční produkty. Na konci praktické části je vyhodnocen vlastní průzkum, který je zaměřený především na výše uvedené produkty.
Sociální sítě jako nástroj současného marketingu
Kononova, Anna ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá především praktickým využitím sociálních sítí v marketingu. Cílem práce je analyzovat přínos tohoto moderního prostředí pro podnikání a zhodnotit jeho budoucí potenciál. Teoretická část představuje zmapování pozice sociálních sítí v marketingu, možnosti implementace moderních nástrojů do této netradiční platformy a poskytuje přehled o hlavních výhodách a nevýhodách, plynoucích ze specifických charakteristik komunitních portálů. Praktická část obsahuje přehled současných a budoucích trendů na internetu a analýzu dvou dotazníkových šetření a rozhovoru s marketingovým ředitelem vybrané firmy ohledně SMM marketingu. Na základě těchto analýz je poté zpracován posudek důležitosti využití sociálních sítí v podnikání.
Ochrana spotřebitele v oblasti označování potravin v České republice
Fialová, Andrea ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Tománková, Martina (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit vnímání, důležitost a znalosti v oblasti označování potravin veřejnosti v České republice. Teoretická část se nejdříve zaměřuje na vysvětlení pojmů souvisejících s touto problematikou, právní úpravu a všeobecné požadavky na označování potravin. Praktická část je tvořena vlastním výzkumem na základě dotazníkového šetření. Výzkum je rozdělen na dvě části. První část se zaměřuje na všeobecný zájem spotřebitelů o informace na potravinách, jejich preference informací při nákupu potravin a spokojenost se současným označováním. Druhá část si klade za cíl prověřit znalosti spotřebitelů spojené s touto problematikou.
Nekalé obchodní praktiky mířené na seniory
Luňák, Šimon ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Bakalářská práce s názvem Nekalé obchodní praktiky mířené seniory má za cíl charakterizovat postavení seniora v České republice ve vztahu k nekalým obchodním praktikám. Toho bude dosaženo pomocí kvalitativních rozhovorů přímo se seniory, kteří se sami zúčastnili předváděcích akcí či podomního prodeje a řada z nich nátlakům prodejců podlehla. Autor práce také vedl kvalitativní rozhovor s bývalým prodejcem. V teoretické části jsou definovány pojmy senior v České republice, marketing, komunikační mix a také ochrana spotřebitele. V komunikačním mixu pak bude více přiblížen přímý marketing a zejména pak osobní prodej. V praktické části budou přímo popsány konkrétní nekalé obchodní praktiky mířené na seniory. Zároveň se v praktické části nachází praktické rady a doporučení pro seniory jak se těmto nekalým praktikám bránit.
Use of marketing tools at a retail store
Burdová, Beáta ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Pelc, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojem maloobchodní prodejny farmářskych potravin v Jižních Čechách pomocí využívání marketingových nástrojů. Teoretická část práce se zabývá vymezením trhu, základními marketingovými nástroji, spolu s popisem jejich významnosti a definováním zákazníka. Dále popisuje situaci farmářských trhů a farmářských potravin v ČR. Praktická část popisuje vývoj prodejny farmářských potravin ve městě Tábor v Jižních Čechách, a to od začátku svého působení až po současnost, a také hlavní změnu, která nastala ve fungování prodejny. Práce se ve své praktické části primárně soustřeďuje na analýzu jednotlivých marketingových nástrojů, které prodejna farmářských potravin používá, aby udržela vztah se svými současnými zákazníky, a zároveň navazovala neustálý kontakt s novými, potenciálními zákazníky. Praktická část na závěr popisuje finanční vyhodnocení některých marketingových nástrojů.
Vnímání značky Gambrinus
Odložil, Jan ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Křítková, Soňa (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Gambrinus spotřebiteli v rámci českého trhu s pivem a na základě zjištění formulovat doporučení vlastníkům značky pro maximalizaci hodnoty značky a zlepšení jejího vnímání. V teoretické části je popisována značka obecně, její strategické řízení a metody výzkumu. V praktické části je popisován český trh s pivem se zaměřením na skupinu Plzeňský Prazdroj. Dále je analyzována značka Gambrinus z hlediska jejích hodnot, marketingových kampaní a postavení na trhu. V závěrečné kapitole je prováděno kvantitativní a kvalitativní šetření pro zjištění vnímání značky Gambrinus spotřebiteli na českém trhu. Na základě zjištění jsou formulována doporučení pro vlastníky značky.
Ochrana spotřebitele v oblasti lyžařského vybavení
Martinák, Matěj ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šmíd, David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem Ochrana spotřebitele v oblasti lyžařského vybavení. Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření identifikovat chyby spotřebitelů při nákupu lyžařského vybavení a prozkoumat znalost ochrany spotřebitele uživatelů zmíněného zboží. V teoretické části jsou definovány pojmy spotřebitel, podnikatel či smlouva uzavíraná se spotřebitelem. Zároveň je uveden právní rámec ochrany spotřebitele. Dále jsou zmíněny spotřebitelské smlouvy či nekalé obchodní praktiky. Závěr teoretické části je věnován problematice reklamací. V aplikační části jsou pomocí dotazníkového šetření zjišťovány postupy a chyby spotřebitelů při pořizování lyžařského vybavení. Zároveň je ověřena znalost lyžařů v oblasti ochrany spotřebitele. Následně jsou poskytnuta doporučení ohledně postupu při nákupu sledovaných výrobků a je přiblíženo podrobné rozdělení sjezdových lyží.
Analýza marketingových aktivit ve společnosti Allianz pojišťovna, a.s..
Šrámková, Martina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Utěšilová, Pavla (oponent)
Allianz pojišťovně, a. s. dlouhodobě náleží třetí místo na českém pojistném trhu. Cílem diplomové práce je na základě analýzy marketingového a komunikačního mixu této pojišťovny uvést návrhy a doporučení do budoucna, které by posílily její postavení. V teoretické části je nejprve charakterizován marketingový výzkum s důrazem na metodu dotazování, které bylo v diplomové práci využito. Dále jsou teoreticky popsány jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu. Praktická část se zpočátku věnuje informacím o Allianz pojišťovně, a. s. a rovněž jsou uvedeny výsledky sekundárního výzkumu o vývoji pojistného trhu. Následně je provedena analýza prvků marketingového a komunikačního mixu, která je podpořena výsledky dotazníkového šetření. Na základě těchto zjištění je v závěru provedeno vlastní zhodnocení doplněné o SWOT analýzu a navrhnuty konkrétní návrhy a doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 119 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Horová, Oliva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.