Název:
Aplikace marketingu na trhu rybářských potřeb
Překlad názvu:
Marketing aplication in fishing tackle market
Autoři:
Skalický, Karel ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Freylich, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce pojednává o marketingu, respektive marketingovém mixu na trhu rybářských potřeb. Cílem práce je představit trh rybářských potřeb, jeho marketingová specifika, přiblížit pohled na marketingové aktivity firmy Rybářské centrum s.r.o. a doporučení nových marketingových strategií, které by dopomohly k růstu firmy. V teoretické části jsou představeny všechny důležité pojmy, týkající se marketingu a marketingového mixu. Dále je popsán trh rybářských potřeb, jeho marketingová specifika zaměřená na jednotlivé složky marketingu a marketingového mixu. Následně je představena firma Rybářské centrum s.r.o., zhodnocení stávajících marketingových aktivit a doporučení nových marketingových strategií pro zvýšení objemu prodeje a rentability firmy. V závěru je celá práce shrnuta a vyhodnocen cíl práce.This bachelor thesis focuses on the marketing mixture of the fishing tackle. The aim of this thesis is to introduce the market of these particular products and its marketing specifics and to get the general idea of the marketing activities of the company Rybářské centrum s.r.o. Another aim is also to recommend and suggest new marketing strategies that help to develop the company. The theoretical part deals with all the important terminology concerning the marketing and marketing mix. The fisherman's products market is further described as well as its marketing specifics focused on the particular parts of the marketing and marketing mix. As a following part the company Rybářské centrum s.r.o. is introduced with its marketing activities and the new marketing strategies helping to increase sales and profitability of the company mentioned above. In conclusion the entire thesis is being summarized and the aim is being analysed and evaluated.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; rybářské potřeby; fishing tackle; marketing; marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20463