Název:
Komunikační strategie CuteShop s.r.o.
Překlad názvu:
The Marketing Communication Strategy of CuteShop s.r.o.
Autoři:
Králíková, Zuzana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce zkoumá současnou komunikační strategii společnosti provozující internetové obchody a předkládá doporučení, jak by měla být tato strategie upravena. Teoretická část popisuje komunikační strategii, komunikační mix, internetový marketing a také internetové obchodování. Praktická část představuje komunikační strategii společnosti CuteShop s.r.o. Dále je uvedena výzkumná část, která zkoumala spokojenost zákazníků s komunikační strategií. V závěru práce jsou uvedena všechna doporučení, jak by měla společnost vylepšit komunikační strategii tak, aby oslovila více zákazníků.This diploma thesis examines the current communication strategy in a company which is doing an on-line business. It lists recommendations, how this strategy should be changed. It shows communication strategy, communication mix, Internet marketing and on-line business in the theoretical part. In the practical part is a description of communication strategy on a specific company CuteShop s.r.o. Survey was carried out in the practical part to examine the customers opinions about the used communications strategy. At the end of this diploma thesis are all the recommendations, how should the company make the communication strategy better to attract more costumers.
Klíčová slova:
Internetový marketing; Internetový obchod; Komunikační mix; Komunikační strategie; Marketingová komunikace; Reklama; Advertising; Communication Strategy; Internet Marketing; Marketing Communication; On-line Store
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20802