Název: Komunikační strategie CuteShop s.r.o.
Překlad názvu: The Marketing Communication Strategy of CuteShop s.r.o.
Autoři: Králíková, Zuzana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Internetový marketing; Internetový obchod; Komunikační mix; Komunikační strategie; Marketingová komunikace; Reklama; Advertising; Communication Strategy; Internet Marketing; Marketing Communication; On-line Store

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20802

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16772


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet