Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing a trh rybářských potřeb
Skalický, Karel ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Janků, Jiří (oponent)
Diplomová práce pojednává o specifikaci marketingu na trhu rybářských potřeb. Teoretická část práce vymezuje základní marketingové pojmy a definice, které jsou předpokladem pro praktickou část. Aplikační část práce charakterizuje trh rybářských potřeb a jeho subjekty a podrobně popisuje marketingové aktivity společnosti zabývající se výrobou a prodejem rybářských potřeb. Součástí práce je marketingový výzkum nákupních zvyklostí a oblíbenosti značek mezi spotřebiteli. Na základě popisu současného marketingu společnosti a marketingového výzkumu jsou pro společnost stanovena doporučení pro zvýšení loyality stávajících zákazníků a zvyšování tržního podílu.
Aplikace marketingu na trhu rybářských potřeb
Skalický, Karel ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Freylich, Václav (oponent)
Bakalářská práce pojednává o marketingu, respektive marketingovém mixu na trhu rybářských potřeb. Cílem práce je představit trh rybářských potřeb, jeho marketingová specifika, přiblížit pohled na marketingové aktivity firmy Rybářské centrum s.r.o. a doporučení nových marketingových strategií, které by dopomohly k růstu firmy. V teoretické části jsou představeny všechny důležité pojmy, týkající se marketingu a marketingového mixu. Dále je popsán trh rybářských potřeb, jeho marketingová specifika zaměřená na jednotlivé složky marketingu a marketingového mixu. Následně je představena firma Rybářské centrum s.r.o., zhodnocení stávajících marketingových aktivit a doporučení nových marketingových strategií pro zvýšení objemu prodeje a rentability firmy. V závěru je celá práce shrnuta a vyhodnocen cíl práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.