Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,624 záznamů.  začátekpředchozí1177 - 1186dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o
Štěpánková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce "Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o." se zaměřuje na rozbor trhu spodního prádla v České republice s důrazem na společnost Timo, s.r.o. Podrobně se věnuje marketingovému mixu společnosti, tedy nabízenému produktovému sortimentu, cenové úrovni a distribuci. Těžiště práce pak spočívá v analýze stávajících komunikačních aktivit využívaných společností v současné době. Cílem práce je zmapovat jednotlivé nástroje a za pomoci dotazníkového šetření mezi zákaznicemi společnosti navrhnout doporučení, která by mohla vést ke zlepšení komunikace směrem ke koncovým zákaznicím.
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Klimešová, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je zjištění využití guerilla marketingu v České republice a názorů na tuto netradiční formu marketingové komunikace ze strany společností a spotřebitelů v porovnání s názory na budoucnost využití tradičních nástrojů komunikačního mixu. Teoretická část je zaměřena na historii komunikace, prvky komunikačního procesu, tradiční komunikační mix, guerilla marketing a vzájemné porovnání jejich vlastností. Na teoretickou část plynule navazuje část praktická, zaměřena nejprve na zjištění postojů a využití guerilla marketingu v celkem šesti dotazovaných společnostech z různých oborů a velikostí. Názory spotřebitelů na tradiční nástroje komunikace jsou podloženy sekundárním výzkumem z dat MML -- TGI. Následuje primární výzkum, zaměřující se na dotazování spotřebitelů, zjišťování jejich názorů a znalostí o guerilla marketingu a porovnání s tradičními formami marketingové komunikace. Dotazník byl distribuován elektronickou cestou na emailové adresy respondentů, přičemž byl vyhodnocen celkem 168 spotřebiteli. Práci uzavírá celkové zhodnocení, které poukazuje na stále efektivní využití tradiční reklamy v televizi do budoucna v kombinaci s možnostmi internetu a sociálních sítí a integraci guerilla marketingu do tradičních forem propagace. Na závěr autorka navrhuje několik doporučení pro společnosti, které by chtěly guerilla marketingu pro svou propagaci v budoucnu využít.
Analýza marketingové strategie vybrané firmy
Havlíková, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Malíková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce nastiňuje problematiku marketingové strategie a komunikace s aplikací na centrum alternativní péče o domácí zvířata Optima Vetcare. V teoretické části jsou rozebrány pojmy z oblasti marketingu, mezi něž se řadí marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, trendy v marketingu a marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena již konkrétně na specifika marketingu v Optima Vetcare a mapuje marketingové snažení od roku 2014, kdy došlo k jeho založení. V závěru práce je provedeno dotazníkové šetření a navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Optima Vetcare. Cílem diplomové práce je představit centrum alternativní péče o domácí zvířata Optima Vetcare a provést analýzu jeho marketingu. Dalším cílem je poskytnout možné návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.
Analýza marketingové komunikace telekomunikačních společností na českém masmediálním trhu
Roll, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Haucková, Marta (oponent)
Práce předkládá stručný přehled poměrů panujících na českém masmediálním trhu. Konkrétně se zaměřuje na marketingovou komunikaci společností, které poskytují hlasové a datové služby nebo připojení k internetu. Nejedná se pouze o úzkou skupinu ně-kolika největších společností, ale o celou profesní kategorii, která vychází z mezinárodní standardizace NACE EU/CZ: Poskytování hlasových služeb a přenos dat, poskytování přístupu k internetu. Není proto nouze o případy, ve kterých se mezi velké společnosti může dostat i menší regionální firma, které bude mít klíčový vliv na situaci v rámci zkoumaného masmédia. V práci jsou zaznamenány marketingové kampaně realizované prostřednictvím televizního vysílání, tisku, rozhlasového vysílání a internetu.
Strategická analýza malého podniku
Fürbachová, Miluše ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice strategické analýzy v podmínkách malých firem. Pomocí vhodně zvolených metod zkoumá vnitřní a vnější prostředí konkrétní firmy -- Truhlářství Kašpar. Na tomto základě stanovuje pozici firmy na vymezeném trhu a následně navrhuje sadu taktických opatření, která jsou primárně zaměřena na zefektivnění komunikace a prezentaci firmy pomocí různých komunikačních nástrojů.
B2B marketingová komunikace společnosti John Deere
Szabó, Attila ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem diplomové práce je vyhodnotit implementaci B2B marketingové strategie společnosti John Deere. V teoretické části diplomové práce se nejprve budu zabývat definováním základních předpokladů moderní marketingové komunikace. Potom se zaměřím na vymezení pojmu B2B marketing a s ním souvisejících marketingových strategií. Praktická část je zaměřena na charakterizaci průmyslového oboru zemědělské mechanizace a slovenského agrosektoru. Dále na představení dalších nástrojů B2B marketingové komunikace společnosti John Deere a popsat jejich fungování v praxi.
Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice
Řezníček, Vít ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Králíček, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikace společnosti BMW Group Česká republika na sociálních sítích (konkrétně na síti Facebook, Twitter a Instagram). V první části práce jsou popsány formy komerčních komunikací s důrazem na online komunikaci. Druhou část práce tvoří představení značky BMW a jejích aktivit v České republice. Praktickou část práce tvoří 2 části. Nejprve je analyzována komunikace značky BMW na sociální sítích Facebook, Twitter a Instagram. Druhá praktická část je tvořena projektem již realizované soutěže na Instagramu a návrhem projektu spolupráce značky BMW s českými blogery.
Uplatnění product placementu v hudebních videoklipech a jeho vnímání cílovými skupinami
Fedotovskaya, Ekaterina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce s názvem "Uplatnění product placementu v hudebních videoklipech a jeho vnímání cílovými skupinami" je přispět k pochopení problematiky product placementu v hudebním průmyslu a provést analýzu postoje cílové skupiny k němu. Teoretická část se věnuje jednotlivým formám marketingové komunikace a definování product placementu. Uvádí se stručný historický vývoj tohoto nástroje a jeho výhody a nedostatky, včetně jeho právního vymezení a etických aspektů. Je popsaná i klasifikace forem product placement, kde více pozornosti je věnováno významu product placementu v hudebních videoklipech. Další část teorie tvoří analýza efektivity product placementu, se zaměřením na faktory ovlivňující jeho účinnosti. Praktická část je založena na rozboru hudebních videoklipů a na rozhovoru s focus group. Závěr má rovněž přinést potvrzení či vyvrácení hypotézy, že existuje pravděpodobnost změny u diváků vnímání či postoje k značce po zhlédnutí videoklipu, který obsahuje product placement. Také je cílem zjistit jestli tento objev dokonce může ovlivnit spotřebitelské chování.
Analýza marketingové strategie společnosti STOCK Plzeň- Božkov s.r.o.
Krčilová, Jana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Mucha, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je vyhodnocení současné marketingové strategie společnosti STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. s důrazem na značku Fernet Stock, která působí na trhu hořkých a bylinných likérů, a navržení případných doporučení na její vylepšení se zacílením na mladé spotřebitele. Nejprve je vytvořen teoretický základ pro pochopení marketingové strategie, analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, hodnoty značky a marketingové komunikace. Pro splnění cíle byl proveden primární i sekundární výzkum. Primární data byla získána on-line dotazníkovým šetřením a terénním výzkumem. Ze získaných údajů byl zanalyzován celý trh lihovin v České republice se zaměřením na trh hořkých a bylinných likérů. Dále byla zanalyzována marketingová strategie značky Fernet Stock vycházející z teoretického základu a obou výzkumů. Na závěr byla navržena doporučení pro implementaci do stávající marketingové strategie.
Návrh marketingového plánu s důrazem na marketingovou komunikaci
Majerová, Lucie ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového plánování, přičemž důraz je kladen na marketingovou komunikaci. První část práce je teoretická. Uvedená teorie slouží jako výchozí bod pro praktickou část práce, která byla provedena u podniku QUADRO System, s.r.o. Praktická část začíná charakteristikou uvedeného podniku. V práci je rozebrána stávající situace, ve které se podnik nachází, jeho současné produktové portfolio, cílové skupiny, distribuce apod. K potvrzení určitých skutečností bylo provedeno dotazníkové šetření. Dále bylo vypracováno několik analýz, např. analýza konkurence a SWOT analýza. Praktickou část práce uzavírá samotný návrh vhodné a efektivní marketingové komunikace podniku, který byl sestaven s ohledem na finanční možnosti podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,624 záznamů.   začátekpředchozí1177 - 1186dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.