Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace telekomunikačních společností na českém masmediálním trhu
Roll, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Haucková, Marta (oponent)
Práce předkládá stručný přehled poměrů panujících na českém masmediálním trhu. Konkrétně se zaměřuje na marketingovou komunikaci společností, které poskytují hlasové a datové služby nebo připojení k internetu. Nejedná se pouze o úzkou skupinu ně-kolika největších společností, ale o celou profesní kategorii, která vychází z mezinárodní standardizace NACE EU/CZ: Poskytování hlasových služeb a přenos dat, poskytování přístupu k internetu. Není proto nouze o případy, ve kterých se mezi velké společnosti může dostat i menší regionální firma, které bude mít klíčový vliv na situaci v rámci zkoumaného masmédia. V práci jsou zaznamenány marketingové kampaně realizované prostřednictvím televizního vysílání, tisku, rozhlasového vysílání a internetu.
Analýza marketingové komunikace automobilek na českém masmediálním trhu
Joukl, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Haucková, Marta (oponent)
Cílem této práce je popsat reklamu, mediální plánování, jednotlivá média a charakterizovat český automobilový trh. Následně provést analýzu reklam na osobní automobily v roce 2013 v televizi, v rádiu a v tisku. Obecně charakterizovat reklamy na masmediálním trhu a zjistit jak jsou tato média využívána a identifikovat jejich vzájemné odlišnosti. Na závěr se zaměřit na prvních 5 automobilových značek podle pořadí na trhu a zjistit plánování propagace na jejich jednotlivé modely. K této analýze budou využívány popisné statistiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.