Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace telekomunikačních společností na českém masmediálním trhu
Roll, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Haucková, Marta (oponent)
Práce předkládá stručný přehled poměrů panujících na českém masmediálním trhu. Konkrétně se zaměřuje na marketingovou komunikaci společností, které poskytují hlasové a datové služby nebo připojení k internetu. Nejedná se pouze o úzkou skupinu ně-kolika největších společností, ale o celou profesní kategorii, která vychází z mezinárodní standardizace NACE EU/CZ: Poskytování hlasových služeb a přenos dat, poskytování přístupu k internetu. Není proto nouze o případy, ve kterých se mezi velké společnosti může dostat i menší regionální firma, které bude mít klíčový vliv na situaci v rámci zkoumaného masmédia. V práci jsou zaznamenány marketingové kampaně realizované prostřednictvím televizního vysílání, tisku, rozhlasového vysílání a internetu.
Analýza mediálního trhu v České republice
Roll, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem teoretické části této bakalářské práce je seznámit čtenáře se základními pojmy z oblasti médií a představit historické souvislosti, které vedly k utváření médií do podoby, v jaké je známe dnes. Dále budou v teoretické části charakterizovány jednotlivé mediatypy včetně uvedení jejich výhod a nevýhod. Práce se bude podrobněji zabývat plánování mediálních kampaní. Cílem praktické části bakalářské práce je analýza současného stavu médií, která utvářejí český mediální trh. Pomocí veřejných výstupů dlouhodobých projektů monitorujících česká média zde bude zkoumán stav a vývoj mediálního trhu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Röll, Johannes
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.