Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Claims reserve volatility and bootstrap with aplication on historical data with trend in claims development
Malíková, Kateřina ; Pešta, Michal (vedoucí práce) ; Zichová, Jitka (oponent)
Tato práce se zabývá aplikacı́ stochastických rezervovacı́ch metod na daná data s trendem ve vývoji škod. Popisuje metodu chain ladder a zobecněné lineárnı́ modely jako jejı́ stochastický rámec. Jsou navrženy jednoduché funkce k vyh- lazenı́ koeficientů obdobı́ vzniku a vývojového obdobı́ z odhadnutého modelu. Je také počı́táno s extrapolacı́ pro zı́skánı́ nepozorovaných koncových hodnot. Reziduálnı́bootstrap je použit pro reparametrizovaný model s cı́lem zı́skat predik- tivnı́ rozdělenı́ společně s jeho směrodatnou chybou jako mı́rou volatility. Je také spočı́tán solventnostnı́ kapitálový požadavek v jednoletém časovém horizontu. 1
Shapirův-Wilkův test normality
Malíková, Kateřina ; Komárek, Arnošt (vedoucí práce) ; Zvára, Karel (oponent)
V práci představíme Shapirův-Wilkův test ověřující normalitu zkoumaného statistického výběru. Nejprve uvedeme základní informace o normálním rozdělení. Dále popíšeme samotný test a odvodíme tvar testové statistiky W a některé její analytické vlastnosti včetně dvou momentů a maximální a minimální přípustné hodnoty, kterých může nabývat. Seznámíme se též s některými aproximacemi různých koeficientů používanými k výpočtům a vyhodnocování testu a také s odhadem rozdělení testové statistiky Shapirova-Wilkova testu. Na závěr ukážeme příklad testování i způsob implementace v počítačových programech.
Analýza marketingové strategie vybrané firmy
Havlíková, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Malíková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce nastiňuje problematiku marketingové strategie a komunikace s aplikací na centrum alternativní péče o domácí zvířata Optima Vetcare. V teoretické části jsou rozebrány pojmy z oblasti marketingu, mezi něž se řadí marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, trendy v marketingu a marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena již konkrétně na specifika marketingu v Optima Vetcare a mapuje marketingové snažení od roku 2014, kdy došlo k jeho založení. V závěru práce je provedeno dotazníkové šetření a navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Optima Vetcare. Cílem diplomové práce je představit centrum alternativní péče o domácí zvířata Optima Vetcare a provést analýzu jeho marketingu. Dalším cílem je poskytnout možné návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.
Vývoj sociálních sítí a jejich využití v marketingové strategii značek
Malíková, Kateřina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Práce se zabývá vývojem sociálních sítí, jejich stručnou charakteristikou a charakteristikou uživatelů v globálním i regionálním rozlišení. Hlavní část se věnuje marketingu v sociálních médiích a za pomoci publikovaných studií rozebírá aktuální situaci využívání sociálních médií firmami ve světě i v ČR. Dále popisuje a hodnotí nejdůležitější aspekty marketingové strategie pro sociální média, s důrazem na strategie značek. V poslední části práce ukazuje uvedené aspekty na příkladech nejúspěšnějších značek ve světě marketingu v sociálních médiích.
Vývoj liberalizace obchodu se službami
Malíková, Kateřina ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá obchodem službami, který během posledních desetiletí výrazně nabral na významu především díky pokroku technologií a komunikací. Zaměřuje se na vývoj liberalizace obchodu se službami s důrazem na Všeobecnou dohodu o obchodu službami (GATS), která prvním a jediným souborem mnohostranných pravidel pro mezinárodní obchod službami, a na vývoj současných jednání o službách. V poslední části je ukázána liberalizace ve třech důležitých sektorech -- ve finančních službách, telekomunikacích a dopravě.

Viz též: podobná jména autorů
5 MALÍKOVÁ, Kristýna
1 Malíková, Kamila
4 Malíková, Klára
5 Malíková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.