Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového plánu s důrazem na marketingovou komunikaci
Majerová, Lucie ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového plánování, přičemž důraz je kladen na marketingovou komunikaci. První část práce je teoretická. Uvedená teorie slouží jako výchozí bod pro praktickou část práce, která byla provedena u podniku QUADRO System, s.r.o. Praktická část začíná charakteristikou uvedeného podniku. V práci je rozebrána stávající situace, ve které se podnik nachází, jeho současné produktové portfolio, cílové skupiny, distribuce apod. K potvrzení určitých skutečností bylo provedeno dotazníkové šetření. Dále bylo vypracováno několik analýz, např. analýza konkurence a SWOT analýza. Praktickou část práce uzavírá samotný návrh vhodné a efektivní marketingové komunikace podniku, který byl sestaven s ohledem na finanční možnosti podniku.
Zaměstnanecká politika ve vybrané organizaci
MAJEROVÁ, Lucie
Cílem diplomové práce je analyzovat nástroje zaměstnanecké politiky ve vybrané organizaci a případné návrhy změn. Práce je strukturována do dvou částí. V praktické části byla provedena syntéza odborných publikací na téma Řízení lidských zdrojů, jejímž výstupem je literární přehled. Praktická část obsahuje analýzu činností spadajících do zaměstnanecké politiky ve zvoleném podniku a návrhy na změny vedoucí ke zlepšení jejího stavu.
Marketingový mix podniku
MAJEROVÁ, Lucie
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingový mix vybrané firmy, a pokud bude třeba, navrhnout možné varianty změn na vylepšení jejího marketingového mixu, či jen jeho součástí. Pro tento účel byla vybrána firma KANAL - Serv s.r.o. se sídlem v Českých Budějovicích. První část práce zahrnuje teoretický přehled týkající se problematiky marketingového mixu. Druhá polovina bakalářské práce, tedy její praktická část, obsahuje charakteristiku zvolené firmy a analýzu jednotlivých nástrojů jejího marketingového mixu. Informace pro vlastní práci byly získány z internetových stránek společnosti a osobními rozhovory s jednatelem podniku.

Viz též: podobná jména autorů
4 MAJEROVÁ, Lenka
3 MAJEROVÁ, Lucie
4 Majerová, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.