Název: Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice
Překlad názvu: Social networks in marketing communication of the BMW brand in the Czech Republic
Autoři: Řezníček, Vít ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Králíček, Ivo (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: blogeři; BMW; Facebook; Instagram; marketingová komunikace; sociální sítě; bloggers; BMW; Facebook; Instagram; marketing communication; social networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44564

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192555


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet