Název: Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o
Překlad názvu: Marketing communication of Timo, s.r.o
Autoři: Štěpánková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; marketingový mix; Timo s.r.o; trh spodního prádla v ČR; marketing communication; marketing mix; Timo s.r.o; underwear market in the Czech Republic

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45871

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193750


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet