Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění product placementu v hudebních videoklipech a jeho vnímání cílovými skupinami
Fedotovskaya, Ekaterina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce s názvem "Uplatnění product placementu v hudebních videoklipech a jeho vnímání cílovými skupinami" je přispět k pochopení problematiky product placementu v hudebním průmyslu a provést analýzu postoje cílové skupiny k němu. Teoretická část se věnuje jednotlivým formám marketingové komunikace a definování product placementu. Uvádí se stručný historický vývoj tohoto nástroje a jeho výhody a nedostatky, včetně jeho právního vymezení a etických aspektů. Je popsaná i klasifikace forem product placement, kde více pozornosti je věnováno významu product placementu v hudebních videoklipech. Další část teorie tvoří analýza efektivity product placementu, se zaměřením na faktory ovlivňující jeho účinnosti. Praktická část je založena na rozboru hudebních videoklipů a na rozhovoru s focus group. Závěr má rovněž přinést potvrzení či vyvrácení hypotézy, že existuje pravděpodobnost změny u diváků vnímání či postoje k značce po zhlédnutí videoklipu, který obsahuje product placement. Také je cílem zjistit jestli tento objev dokonce může ovlivnit spotřebitelské chování.
Poptávka po internetu
Fedotovskaya, Ekaterina ; Macáková, Libuše (vedoucí práce) ; Čadík, Jindřich (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce bude zjistit, co lidé poptávají na Internetu, tedy jaké jsou jejich nejpoužívanější a nejoblíbenější možnosti jeho využití, včetně jejich ochoty za ně zaplatit. Dále považuji za důležitý cíl práce poznání množství stráveného času na Internetu. Část práce bude věnovaná vlastnímu pojetí poptávky, Internetu a jeho historii, také budu uvažovat bezpečnost (fyzické, etické) jeho využiti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.