Název: Uplatnění product placementu v hudebních videoklipech a jeho vnímání cílovými skupinami
Překlad názvu: The application of product placement in music videos and its perception by the target groups
Autoři: Fedotovskaya, Ekaterina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: audiovizuální dílo; hudební videoklip; marketingová komunikace; product placement; audiovisual work; marketing communications; music videoclip; product placement

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44387

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192476


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet