Název:
Strategická analýza malého podniku
Překlad názvu:
Strategic Analysis of a small Enterprise
Autoři:
Fürbachová, Miluše ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje problematice strategické analýzy v podmínkách malých firem. Pomocí vhodně zvolených metod zkoumá vnitřní a vnější prostředí konkrétní firmy -- Truhlářství Kašpar. Na tomto základě stanovuje pozici firmy na vymezeném trhu a následně navrhuje sadu taktických opatření, která jsou primárně zaměřena na zefektivnění komunikace a prezentaci firmy pomocí různých komunikačních nástrojů.Subbmited thesis devotes causes of strategic analysis in conditions of small-size companies. Chosing appropriate methods thesis researches internal and external environment of company Joinery Kašpar. On that base thesis determines company's position on defined markets and afterwards proposes a set of tactic measures, which are primary focused on communication efficiency increase and presentation of company by various communication tools.
Klíčová slova:
malé a střední podniky; marketingová komunikace; strategická analýza; marketing communication; small and medium-size companies; strategic analyse
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44577