Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice
Řezníček, Vít ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Králíček, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikace společnosti BMW Group Česká republika na sociálních sítích (konkrétně na síti Facebook, Twitter a Instagram). V první části práce jsou popsány formy komerčních komunikací s důrazem na online komunikaci. Druhou část práce tvoří představení značky BMW a jejích aktivit v České republice. Praktickou část práce tvoří 2 části. Nejprve je analyzována komunikace značky BMW na sociální sítích Facebook, Twitter a Instagram. Druhá praktická část je tvořena projektem již realizované soutěže na Instagramu a návrhem projektu spolupráce značky BMW s českými blogery.
Charakteristika trhu s ropou v oblasti Perského zálivu
Králíček, Ivo ; Kalínská, Emílie (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Cílem práce je popsat trh s ropou v oblasti Perského zálivu. Nachází se zde popis toho, co je to ropa, kde se nachází největší prokázané zásoby a kdo jsou největší hráči na trhu. Dále jsou zde obsaženy největší problémy a překážky, které ropný trh ovlivňují. Všechny tyto charakteristiky jsou aplikovány na vybrané státy Perského zálivu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.