Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,620 záznamů.  začátekpředchozí1167 - 1176dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová komunikace divadla Kalich k muzikálu Mauglí
Michalovský, Jakub ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Myjavcová, Renáta (oponent)
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci divadla Kalich s využitím sociálních sítí a Facebook aplikací použitých pro zlepšení marketingové komunikace. V teoretické části jsou vymezeny pojmy marketingu, marketingového mixu, marketingová komunikace a marketingová komunikace na Facebooku. Praktická část již konkrétně pojednává o marketingové komunikaci divadla v praxi. Cílem práce je přiblížit možnost nového způsobu tvorby komunikace k novému muzikálu Mauglí prostřednictvím sociálních sítí skrze nejrůznější aplikace a s nimi spjatou placenou propagaci.
Marketing communication of a firm operating in the steel industry
Zeleňáková, Tereza ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Marušiak, Peter (oponent)
Hlavním cílem této diplomovej práce je analyzovat prostředky marketingové komunikace na business to business trhu. Pro zvýšení konkrétnosti a přínosu práce je použita reální prípadová studie firmy U. S. Steel Košice, ktorá v budoucnu plánuje rebranding své značky. První tři kapitoly práce spadají pod teoretickou část a jsou v nich charakterizované význačné črty marketingu na B2B ve srovnání s B2C. Čtvrtá kapitola je věnována praktické části a zahrnuje analýzy externího prostředí ocelářského odvětví a interní analýzy spoločnosti, včetně jejího komunikačního mixu. Na závěr práce prezentuje několik implementovatelných návrhů na modernizaci a zefektivnění strategické komunikace, zostavených na základě provedených rozborů.
Vytvoření komunikační strategie pro začínající firmu
Fistein, Benjamin ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Beňo, Miloslav (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření kompletní komunikační strategie pro začínající firmu operující ve sféře B2B. Nejprve stanovuje teoretický podklad pro tvorbu marketingové strategie vycházející ze současné akademické literatury a na základě této teorie poskytne doporučení a důkladný návod k nastavení komunikační strategie pro firmu působící na trhu B2B. Motivací pro tuto práci byla reálná potřeba konkrétní firmy a nedostatek odborné literatury týkající se dané problematiky. Nejvýznamnější přidaná hodnota diplomové práce tudíž spočívá v podrobnosti navrhovaných kroků a jejich zdůvodnění. Doporučení byla formulována na základě výstupů teoretické části práce, primárního a sekundárního výzkumu, benchmarkingu konkurenčních firem a expertních názorů majitelů společnosti. Výsledkem diplomové práce je podrobný návod, jak nastavit komunikační strategii. Jeho úspěšnost lze po krátké době ověřit, neboť doporučení vyplývající z této diplomové práce budou firmou realizována.
The proposal of the improvement of communication in Husqvarna company Prešov
Taišová, Andrea ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Verčimák, Daniel (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení komunikace vybraného podniku - podniku autorizovaného prodejce produktů skupiny Husqvarna v Prešově. V teoretické části diplomové práce je charakterizována marketingová komunikace jako součást marketingového mixu. Dále jsou charakterizovány jednotlivé formy marketingových komunikací a jejich specifika v maloobchodě. Teoretická část v závěru charakterizuje využití a postup metody SOSTAC. Hlavním přínosem a cílem praktické části diplomové práce je návrh na optimalizaci současné komunikace podniku. V praktické části diplomové práce byl aplikován vlastní terénní výzkum. Na základě tohoto výzkumu byly prostřednictvím metody SOSTAC sestavené konkrétní postupy optimalizace komunikace tohoto podniku.
Návrh marketingové strategie Černého divadla JIřího Srnce na německém trhu
Kervitcerová, Anežka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Goščíková, Romana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě analýzy stávajícího komunikačního mixu uplatňovaného Černým divadlem Jiřího Srnce navrhnout jeho vylepšení do budoucna. Nová marketingová strategie divadla bude s ohledem na stanovené marketingové cíle rozpracována do všech součástí marketingového mixu. Práci tvoří 6 kapitol zabývajících se teoretickými poznatky z oboru marketingu a jejich aplikací v praktické rovině.
Analýza komunikační strategie společnosti Hervis Sport a móda s.r.o.
Hronová, Blanka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Marčenková, Natálie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií společnosti Hervis sport a móda s. r. o. První část práce by měla poskytnout teoretický rámec k marketingové komunikaci, vysvětlit pojmy jako je marketingový proces řízení, marketingový mix, komunikační mix a nové trendy v komunikaci. Cílem této práce je na základě analýzy současné komunikace společnosti Hervis Sport a móda s. r. o. a výsledků dotazníkového šetření navrhnout novou komunikační strategii. Součástí páce je charakteristika společnosti Hervis Sport a móda s. r. o. z pohledu její historie, zastoupení ve světě, současného marketingového mixu a vymezení její konkurence.
Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o
Štěpánková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce "Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o." se zaměřuje na rozbor trhu spodního prádla v České republice s důrazem na společnost Timo, s.r.o. Podrobně se věnuje marketingovému mixu společnosti, tedy nabízenému produktovému sortimentu, cenové úrovni a distribuci. Těžiště práce pak spočívá v analýze stávajících komunikačních aktivit využívaných společností v současné době. Cílem práce je zmapovat jednotlivé nástroje a za pomoci dotazníkového šetření mezi zákaznicemi společnosti navrhnout doporučení, která by mohla vést ke zlepšení komunikace směrem ke koncovým zákaznicím.
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Klimešová, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je zjištění využití guerilla marketingu v České republice a názorů na tuto netradiční formu marketingové komunikace ze strany společností a spotřebitelů v porovnání s názory na budoucnost využití tradičních nástrojů komunikačního mixu. Teoretická část je zaměřena na historii komunikace, prvky komunikačního procesu, tradiční komunikační mix, guerilla marketing a vzájemné porovnání jejich vlastností. Na teoretickou část plynule navazuje část praktická, zaměřena nejprve na zjištění postojů a využití guerilla marketingu v celkem šesti dotazovaných společnostech z různých oborů a velikostí. Názory spotřebitelů na tradiční nástroje komunikace jsou podloženy sekundárním výzkumem z dat MML -- TGI. Následuje primární výzkum, zaměřující se na dotazování spotřebitelů, zjišťování jejich názorů a znalostí o guerilla marketingu a porovnání s tradičními formami marketingové komunikace. Dotazník byl distribuován elektronickou cestou na emailové adresy respondentů, přičemž byl vyhodnocen celkem 168 spotřebiteli. Práci uzavírá celkové zhodnocení, které poukazuje na stále efektivní využití tradiční reklamy v televizi do budoucna v kombinaci s možnostmi internetu a sociálních sítí a integraci guerilla marketingu do tradičních forem propagace. Na závěr autorka navrhuje několik doporučení pro společnosti, které by chtěly guerilla marketingu pro svou propagaci v budoucnu využít.
Analýza marketingové strategie vybrané firmy
Havlíková, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Malíková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce nastiňuje problematiku marketingové strategie a komunikace s aplikací na centrum alternativní péče o domácí zvířata Optima Vetcare. V teoretické části jsou rozebrány pojmy z oblasti marketingu, mezi něž se řadí marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, trendy v marketingu a marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena již konkrétně na specifika marketingu v Optima Vetcare a mapuje marketingové snažení od roku 2014, kdy došlo k jeho založení. V závěru práce je provedeno dotazníkové šetření a navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Optima Vetcare. Cílem diplomové práce je představit centrum alternativní péče o domácí zvířata Optima Vetcare a provést analýzu jeho marketingu. Dalším cílem je poskytnout možné návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.
Analýza marketingové komunikace telekomunikačních společností na českém masmediálním trhu
Roll, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Haucková, Marta (oponent)
Práce předkládá stručný přehled poměrů panujících na českém masmediálním trhu. Konkrétně se zaměřuje na marketingovou komunikaci společností, které poskytují hlasové a datové služby nebo připojení k internetu. Nejedná se pouze o úzkou skupinu ně-kolika největších společností, ale o celou profesní kategorii, která vychází z mezinárodní standardizace NACE EU/CZ: Poskytování hlasových služeb a přenos dat, poskytování přístupu k internetu. Není proto nouze o případy, ve kterých se mezi velké společnosti může dostat i menší regionální firma, které bude mít klíčový vliv na situaci v rámci zkoumaného masmédia. V práci jsou zaznamenány marketingové kampaně realizované prostřednictvím televizního vysílání, tisku, rozhlasového vysílání a internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,620 záznamů.   začátekpředchozí1167 - 1176dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.