Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing communication of a firm operating in the steel industry
Zeleňáková, Tereza ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Marušiak, Peter (oponent)
Hlavním cílem této diplomovej práce je analyzovat prostředky marketingové komunikace na business to business trhu. Pro zvýšení konkrétnosti a přínosu práce je použita reální prípadová studie firmy U. S. Steel Košice, ktorá v budoucnu plánuje rebranding své značky. První tři kapitoly práce spadají pod teoretickou část a jsou v nich charakterizované význačné črty marketingu na B2B ve srovnání s B2C. Čtvrtá kapitola je věnována praktické části a zahrnuje analýzy externího prostředí ocelářského odvětví a interní analýzy spoločnosti, včetně jejího komunikačního mixu. Na závěr práce prezentuje několik implementovatelných návrhů na modernizaci a zefektivnění strategické komunikace, zostavených na základě provedených rozborů.
Position of The United States and China in the global economy after the global financial crisis
Zeleňáková, Tereza ; Zapletal, Petr (vedoucí práce) ; Vrňáková, Irena (oponent)
Tematikou práce je často zpomínaný názor o úpadku západních ekonomik v důsledku prebíhající krize a předpokládaný vstup Asie do popředí světového hospodářství. Především nejvíc postižena a oslabená ekonomika USA ztrácející status supervelmoci, nahrazena ekonomicky sílící Čínou, postavení které sa v globálním hospodářství stále víc upevňuje. Tato práce si klade za účel ozřejmit zkutečnosti vedoucí ke změně v globální ekonomice, jaká sa děje na popředních místech jejího řebříčku v současnosti. Následně hodnotí míru reálnosti možnosti Číny přebrat vedoucí pozici ve světové ekonomice z více relevantních hledisk.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.