Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace divadla Kalich k muzikálu Mauglí
Michalovský, Jakub ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Myjavcová, Renáta (oponent)
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci divadla Kalich s využitím sociálních sítí a Facebook aplikací použitých pro zlepšení marketingové komunikace. V teoretické části jsou vymezeny pojmy marketingu, marketingového mixu, marketingová komunikace a marketingová komunikace na Facebooku. Praktická část již konkrétně pojednává o marketingové komunikaci divadla v praxi. Cílem práce je přiblížit možnost nového způsobu tvorby komunikace k novému muzikálu Mauglí prostřednictvím sociálních sítí skrze nejrůznější aplikace a s nimi spjatou placenou propagaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.