Název:
Marketingová komunikace divadla Kalich k muzikálu Mauglí
Překlad názvu:
Marketing Communications of the Kalich theater for its musical Mowgli
Autoři:
Michalovský, Jakub ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Myjavcová, Renáta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci divadla Kalich s využitím sociálních sítí a Facebook aplikací použitých pro zlepšení marketingové komunikace. V teoretické části jsou vymezeny pojmy marketingu, marketingového mixu, marketingová komunikace a marketingová komunikace na Facebooku. Praktická část již konkrétně pojednává o marketingové komunikaci divadla v praxi. Cílem práce je přiblížit možnost nového způsobu tvorby komunikace k novému muzikálu Mauglí prostřednictvím sociálních sítí skrze nejrůznější aplikace a s nimi spjatou placenou propagaci.The Bachelor thesis deals with marketing communications of the Kalich theatre using social networks and Facebook applications used in order to improve marketing communications. The theoretical part defines the concepts of marketing, marketing mix, marketing communication and marketing communication on Facebook. The practical part specifically discusses the theatre's marketing communications in practice. The aim o the thesis is to bring the possibility of a new way of making communication for the new musical Mowgli through social networks by using a variety of applications together with paid advertising.
Klíčová slova:
Divadlo Kalich; Marketing; Marketingová komunikace; Mauglí; Kalich theatre; Marketing; Marketing communications; Mowgli
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44121