Název: Analýza komunikační strategie společnosti Hervis Sport a móda s.r.o.
Překlad názvu: Analysis of the Communication Strategy of Hervis Sport a móda s.r.o.
Autoři: Hronová, Blanka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Marčenková, Natálie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza mediální publicity; Databáze Anopress; Hervis Sport a móda s. r. o.; Komunikační mix; Komunikační proces; Marketingová komunikace; Nové trendy v komunikaci; Analysis of Media Publicity; Anopress Database; Communication Mix; Communication Process; Hervis Sport a móda s. r. o.; Marketing Communication; New Trends in Communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46796

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193752


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet