Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The proposal of the improvement of communication in Husqvarna company Prešov
Taišová, Andrea ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Verčimák, Daniel (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení komunikace vybraného podniku - podniku autorizovaného prodejce produktů skupiny Husqvarna v Prešově. V teoretické části diplomové práce je charakterizována marketingová komunikace jako součást marketingového mixu. Dále jsou charakterizovány jednotlivé formy marketingových komunikací a jejich specifika v maloobchodě. Teoretická část v závěru charakterizuje využití a postup metody SOSTAC. Hlavním přínosem a cílem praktické části diplomové práce je návrh na optimalizaci současné komunikace podniku. V praktické části diplomové práce byl aplikován vlastní terénní výzkum. Na základě tohoto výzkumu byly prostřednictvím metody SOSTAC sestavené konkrétní postupy optimalizace komunikace tohoto podniku.
Trends in marketing communication with a focus on social marketing
Taišová, Andrea ; Říha, David (vedoucí práce) ; Petříčková, Iva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá trendy v marketingové komunikaci a jejich zaměřením na řešení sociálních problémů. Teoretická část se zaměřuje obecně na působení komunikace a komunikačního mixu v marketingovém mixu, popisuje trendy v marketingové komunikaci jako guerilla marketing a virální marketing. Definuje pojmy sociální marketing, cause related marketing a společenská odpovědnost firem. Praktická část popisuje neziskovou organizaci Oxfam International a následně popisuje marketingovou komunikaci její kampaně Grow. Dále charakterizuje úspěšné guerillove a virální kampaně se zaměřením na řešení sociálních problémů a hodnotí použití těchto trendů v daných kampaních. V poslední části představuje cause related marketingovou kampaň Create Jobs for USA od firmy Starbucks.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.